Wow.. wow.. ada yang nak bunyi kompang ke?

Siapa tak kenal Naim Daniel? 

Muhammad Naim Daniel Baharin (Jawi: نعيم دانيال; lahir 9 September 1997) ialah seorang pelakon, penyanyi dan penulis lagu Malaysia. Sepanjang kerjayanya sebagai pelakon, beliau telah membintangi sejumlah drama TV termasuk Ema EmylianaPia dan Lelaki Lingkungan Cinta dan filem termasuk 29 Februari dan Bisik Pada Langit. Kerjaya muzik beliau bermula dengan melancarkan single sulungnya, “Sekali Lagi” yang dikeluarkan pada 2018.

Lagu  “Sumpah” ciptaan beliau pernah dinobatkan sebagai Juara Lagu di Anugerah Juara Lagu ke-34.

Terbaru perkara yang sedang h4ngat diperkatakan apabila Naim Daniel telah mendapat ucapan lahir lahir daripada Iman Troye melalui posting di Instagram.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 𝗜𝗠𝗔𝗡 𝗔𝗟𝗬𝗦𝗦𝗔 𝗦𝗔𝗛𝗔𝗕𝗨𝗗𝗜𝗡 🌻 (@imantroye)

Sebelum ini penyanyi, Iman Troye pernah dikaitkan mempunyai hvbungan istimewa bersama Naim Daniel. Namun mereka berdua men4fikan dakwaan berkenaan dan meng4kui bahawa hanyalah sekadar adik dan abang sahaja.

Tapi apa yang menarik perhatian adalah komen balas daripada Naim Daniel.  Komen yang ditinggalkan oleh penyanyi serta komposer itu di ruangan komen Instagram Iman Troye. Hal ini secara tidak langsung menguatkan lagi spekulasi mengenai mereka berdua. Komen tersebut telah mendapat sehingga 4701 likes dan 155 komen balas

Tunggu Cincin

 

Turut mendapat perhatian komen daripada radin_era

Apa2 pun kami doakan yang terbaik buat mereka berdua. So, sama2 kita nantikan kesudahannya..

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

 

Sumber : Instagram ImanTroye

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply