Wow.. wow.. wow.. Tahniah! Sam confirmkan nak dpt lagi an0ther junior’s.

Shaheizy Sam Abdul Samad (lahir 4 September 1982) ialah seorang pelakon lelaki Malaysia yang menempa nama sebagai pelakon remaja pada era 1990-an.

Beliau ialah anak bongsu daripada 4 orang adik-beradik kepada pelakon dan dramatis, Khaty Fudziah Musa bersama bekas Timbalan Ketua Polis Selangor, Allahyarham Abdul Samad Jaaman.

Pada 8 Februari 2016 dengan sekali lafaz akad nikahnya, Sam telah menjadi suami yang sah kepada pelakon dan juga sudah 6 tahun bercinta, Syatilla Melvin atau nama penuhnya, Siti Nur Syatilla Binti Amirol Melvin dengan mas kahwinya RM10,082 bersama tujuh dulang hantaran berbalas sembilan. 

Terbaru, Sam dan shatilla telah berkongsi berita gembira mereka di laman instagram mereka iaitu mereka akan mendapat cahaya mata yang ketiga. Sam dan shatilla berkongsi berita gembira itu untuk para peminat mereka.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by S Y A T I L L A M E L V I N (@samtilla)

 

Walaupun menunggu untuk jangka masa yang lama untuk baby baru ini, akhirnya impiam mereka tercapai pada hari ini. Disebabkan mereka tidak pasti dan inginkan kepastian, sam dan shatilla sampai 6 kali memeriksa untuk memastikan berita gembira itu.

Perkongsian mereka itu telah mendapat komen2 yang sangat positif dalam kalangan netizen dan ramai yang mendoakan dan mengucapkan tahniah kepada pasangan tersebut. Tak terkecuali komen daripada Ust Syamsul Debat yang mencuit hati.

 

Laju boto!!

Tahniah diucapkan kepada Sam dan isteri atas berita kehamilan tersebut dan semoga dipermudahkan semuanya untuk Sam dan pasangan.. Semoga terus sukses..

Komen Netizen:

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: Media Malaysia

Be the first to comment

Leave a Reply