Jaga2 bang… J4ngan ters1lap langkah… Ni baru rehearsal.. Hahahaha

Bagi pencinta haiwan, pasti amat menyayangi binatang peliharaan mereka. Tak kisah la sama ada yg kecil atau pun yang besar.

Liuk lintuk dan gerakan gemalai ikan dalam akuarium di rumah boleh memberi ketenangan kepada pemiliknya. Malah, akuarium juga menjadi aksesori yang boleh menaikkan keunikan dalam penataan ruang kediaman. Spesies ikan yang cantik sentiasa menjadi pilihan pencintanya selain menghias indah akuarium dengan pelbagai hiasan termasuk lampu berwarna-warni.

Terbaru, melalui perkongsian di TikTok syafaatsyaban, beliau terkejut apabila melihat seperti ikan peliharaannya berada di dalam bekas simpanan lauk. bergegas beliau berlari ke arah aquariumnya untuk memastikan sama ada ikannya masih ada atau telah m4ti untuk dijadikan lauk masakan.

Jom kita saksikan :

@syafaatsyaban

Fuhh nasib baikk😌 terkejut aku 🤣

♬ original sound – Syafaat Syaban

Gelagatnya yang panik berlari untuk memeriksa ikan di dalam akuarium itu turut membuatkan netizen dapat memahami perasaan cuak yang dirasainya itu. Malah ada yang berseloroh mungkin juga ianya adalah satu petanda tentang nasib yang akan dialami oleh ikan yang dipeliharanya ini.

Sebaik sahaja tiba di hadapan akuarium itu, dia mula memeriksa kesemua ikan terutamanya ikan yang sama jenis seperti yang dilihatnya di dalam bekas itu. Namun mujur tiada ikan peliharaannya yang hilang malah semuanya dilihat elok berenang di dalam akuarium.

Perkongsian ini mendapat pelbagai reaksi daripada warganet, antaranya :

hahaha berderau dar4h

kalau masak asam pedas tu naya bethol nagis weh…

hati2 bang, jangan silap langkah. itu baru reheasal..

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

 

Sumber : Tiktok Syafaat Syaban

Be the first to comment

Leave a Reply