Elyana dimasukkan ke h0spital semula… Semoga Cepat Sembuh.

Dalam satu entri Instagram funclubnya yang terbaru, penyanyi dan pelakon Elyana memaklumkan dia dimasukkan ke h0spital selepas lebih sebulan tidak dapat tidur kerana mas4lah kesih-atan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Elyana Official Fans Club (@elofcbyelyana)

Difahamkan pelantun lagu Tapak Sulaiman itu akan menjalani pemerik-saan jantung dan seterusnya melalui prosedur kim0terapi.

Sekitar Mei tahun lalu,Elyana memberitahu dia memilih untuk tidak menyambung rawa-tan kem0terapi kerana ingin memberi ruang kepada mereka yang lebih memerlukan untuk menggunakan kemudahan di h0spital ditambah pula memikirkan kesan rawa-tan itu kepada anak-anak nya.

Sungguhpun begitu, dia bersetuju untuk menjalani rawa-tan secara radi0terapi pada bahagian hati dan pinggul bagi mengub4ti peyakit k4nser limf0ma yang dihid4pinya sejak 11 tahun yang lalu.

Kesan dari rawa-tan radi0terapi dilakukannya sebanyak 10 sesi pusingan pada Jun lalu, penyanyi itu menceritakan dia mengalami s4kit-s4kit badan, ulser dalam mulut dan sedikit suk-ar hendak menelan makanan kerana rawa-tan radioterapi itu dilakukannya di bahagian dada.

Namun Elyana terus cekal p0sitif dan sentiasa meminta peminat dan rakan-rakan mend0akan kesi-hatan dirinya.

Elyana yang cukup popular dengan lagu Kalis Rindu membuat pende-dahan mengenai peyakitnya itu pada tahun 2017 ketika menyertai program realiti Gegar Vaganza.

Mendirikan rumah tangga dengan ahli perniagaan, Khairul Anuar Husin pada 2010, Elyana dikurniakan seorang anak perempuan, Cinta Sumayyah, 10, serta memiliki anak angkat, Cahaya Ramadhani yang kini berusia dua tahun.

Kami di LP mend0akan agar Elyana diberi kekuatan untuk menghdpi uji4n ini dan semoga Elyana segera sembuh.

You can do it, Nana!

Sumber: IG elofcbyelyana

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Be the first to comment

Leave a Reply