Hebat g1ler… Nasib x tersangkut kain tu.. Siap berskuter kaw!

Jika bercakap mengenai perkara khur4fat, h4ntu merupakan entiti yang paling dit4kuti oleh masyarakat kini.

Walaupun ianya sering menjadi lawak kepada sesetengah orang dengan menjadikan ianya sebagai bahan lawak tetapi masih lagi ada yang takut akan entiti tersebut.

Setiap orang pasti ada pengalaman yang menyeramkan dalam hidup masing-masing kan. Kadang-kadang benda lawak pun boleh jadi seram macam kita nampak makcik-makcik baru balik dari masjid waktu malam, dah la pakai telekung ramai-ramai. Dah macam bVnian, hehehe.

Sama dengan kisah kalini, dalam perkongsian @luqmanhaziq124, dia telah memuat naik video di Tiktoknya yang menunjukkan seorang gadis yang bertelekung sedang bermain skuter pada waktu malam.

@luqmanhaziq124

##fypage ##fyp ##fypシ ##trend

♬ bunyi asal – haaaaziq_

Dikatakan hantu tetapi rupanya seorang wanita menaiki basikal skuter. Tetapi apabila diam4ti dengan betul2, ianya memang terlihat seperti h4ntu sedang terbang. Kalau terjumpa tengah malam ni memang lari berganti2 satu kampung. Hihihi.

Video itu telah dimuatnaik di Tiktok dan mendapat lebih 1.7M tontonan. Seakan2 h4ntu tp wanita bertelekung membawa skuter rupanya.

Menjengah ke ruang komen ramai yang berdekah ketawa dengan perkongsian video tersebut. Mana tak nya, meluncur laju seakan2 hantu terbang itu yang memang betul2 menyamai h4ntu. Ser4m dibuatnya.

 

Komen Netizen:

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: Tiktok luqmanhaziq124

Be the first to comment

Leave a Reply