Rindu ini takkan pernah habis ~ Shuib

Umum mengetahui bahawa Penyanyi terkenal Siti Sarah Raissuddin, 36 telah meninggal dvnia akibat jangkitan COVID-19 meninggal dunia pada 9 Ogos 2021, jam 5.13 pagi di Hospital Canselor Tuanku Muhriz (HCTM) Universiti Kebangsaan Malaysia. Sesungguhnya kehilangan beliau amat memberi kesan kepada keluarga khususnya dan juga kepada seluruh yang mengenali beliau amnya.

Sebelum menghembuskan nafasnya, Siti Sarah selamat melahirkan bayi lelaki yang merupakan anak keempat pasangan itu ketika menerima rawatan.

Terbaru, hari ini 26 Februari 2022, merupakan Ulang Tahun perkahwinan antara Shuib dan Siti Sarah. 26 Feb 2011 – 26 Feb 2022.
Genap 11 Tahun. Shuib juga telah memuatnaik satu reels di instagram beliau :

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

Hanya mereka yang melalui merasai betapa per1tnya rindu yang tak berpenghujung. Sebenarnya rindu yang tak berkesudahan ini ialah rindu terhadap orang yang dah tak mampu kita jumpa di alam nyata iaitu rindu kepada orang yang telah pergi ke rahmatullah. Al-fatihah untuk mereka. Kami di LP mendoakan Shuib dan keluarga terus tabah dan kuat. Sesungguhnya hidup kita masih perlu diteruskan.

Perkongsian Shuib ini telah mendapat pelbagai reaksi dan komen dari kalangan rakan artis dan juga peminatnya. Rata2 semua mendoakan kekuatan untuk Shuib dan sedekahkan Al-fatihah buat allahyarhamah Siti Sarah

 

Sumber: shuibsepahtu

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Be the first to comment

Leave a Reply