Allahu.. Syatilla kerap mengalami p3ndar4han.. Semoga Tiada yang s3rivs.

Umum mengetahui sebelum ni pelakon Syatilla Melvin dan Shaheizy Sam pernah membuat pengumuman mengenai kehamilan kali ke-6.

Selepas tiga kali mengalami keguguran, pelakon Syatilla Melvin, 30, bersyukur selepas disahkan hamil lagi.
Menurut mereka rezeki itu sangat tidak dijangka dan tiba pada waktu dia berhasrat untuk memakai alat pencegahan dalam rahim (IUD). Kali keenam. Syukur alhamdulillah. Baru rancang nak pakai IUD, tahu tak? Rezeki Allah nak bagi ~ Syatilla.

Terkini, melalui perkongsian Syatilla di laman sosialnya, menyatakan bahawa dia kerap mengalami pend4r@han sejak kebelakangan ini. Apa yang merisaukan adalah doktor telah mengesahkan bahawa beliau mengalami Placenta Previa.

“Tadi (semalam) pergi pemeriksaan, doctor beritahu kehamilan plasenta previa. Sebab kebelakangan ini asyik alami pendarahan. Jalan banyak, angkat anak, kasar sedikit akan berlaku pendarahan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by S Y A T I L L A M E L V I N (@samtilla)

Untuk pengetahuan :

Previa plasenta adalah komplikasi dalam kehamilan dan boleh menyukarkan lagi proses kelahiran. Wanita dengan previa plasenta dilarang melakukan aktiviti fizikal yang berat pada sebahagian besar waktu kehamilan. Kebanyakan wanita dengan previa plasenta perlu menjalani pembedahan Caesar.

Syatilla juga memohon sesiapa yang ada pengalaman mengenai placenta previa berkongsi cerita dengannya.

“Ya allah sapa lg ada pengalaman menghadap placenta previa ni? Please share, tilla nak baca ~Syatilla.

Menurut Syatilla lagi, kehamilan no 3 ni kemungkinan besar akan menjalani pemb3dahan dan doktor sarankannya untuk warded dh masa 36weeks nnti. 

Untuk makluman, Pasangan itu dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syeriv Samheizy, 5, dan Sarima Samheizy, 2 dan Syatilla pernah mengalami kegugvran sebanyak 3 kali sebelum kehamilan yang terbaru ini.

Kami di LP mendoakan semoga dipermudahkan segala urusan Syatilla dan selamat melahirkan bayinya nanti. Ameen.

Sumber : samtilla

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply