Dapat 2 positif, ketika Hamil anak ke-2 ~Jihan Muse

Jihan Musa atau nama sebenarnya Nur Jihan binti Musa, ketika ditemui pada Majlis Anugerah Meletop Era [AME2021] menceritakan bahawa mengetahui kehamilannya ketika membuat saringan c0vid-19 untuk bertugas sebagai pengacara AME yang sepatutnya diadakan pada Januari 2022 lalu. Masa buat ujian saringan dapat tahu 2 p0sitif, 1 utk covid-19 dan 1 lagi mengenai kehamilannya.

Disebabkan hamil, Jihan terpaksa dimasukkan ke Hospital Sungai Buloh untuk pemantauan lebih lanjut.

Menurut Jihan, saya tidak membuat sebarang pengumuman kerana saya malu nak umum yg dirinya hamil dan dalam masa yang sama mengikut nasihat keluarga supaya tidak bercakap mengenai hal ini di awal kehamilan. Tambahan pula saya dijangkiti Covid-19 lagilah membuat saya untuk tidak mahu berkongsi kerana belum pasti apa akan terjadi.

Mengenai kemenangan di AME 2021 dalam kategori Personaliti TV Meletop, Jihan menganggap ini adalah rezeki anak dan sokongan peminat terhadap dirinya. Kehadiran anak kedua ni memang dimahukan oleh kami suami isteri memandangkan anak sulong telah berusia 4 tahun.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by JIHAN MUSE (@jihanmuse)

Untuk rekod Jihan mendirikan rumahtangga bersama Ungku Hariz pada 20 Mac 2016 dan telah dikurniakan seorang anak lelaki iaitu Ungku Arsalan Haq, 4 tahun. Apa2 pun, kami di LP mendoakan Jihan terus sihat dan selamat melahirkan bayi nanti. Stay safe and Take Care Jihan. Tak sabar nak tunggu KujiJunior keluar.

Sumber : Instagram JIHAN MUSE

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Be the first to comment

Leave a Reply