Istimewanya Mizz Nina berbanding wanita lain, dia lain daripada yang lain ~ Noh Salleh

“Terserah sekarang ini aku nak jadi diri aku, aku buka baju lah. Kalau kau rasa benda tu negatif, dan terserah. Dan kalau kau fikir aku ni luaran jahat, tapi apa yang aku buat ni menyumbang lebih kepada komuniti daripada kau yang acah-acah ustaz tapi tak buat apa. Lebih baik lantang dan lebih menyumbang daripada diam kutuk-kutuk orang dekat sosial media mencampak batu menyorok tangan tapi tak menyumbang apa-apa” ~ Noh. Kata-kata ni di ambil di dalam Kisah Inspirasi Noh Salleh.

Dalam perkongsian tersebut, Noh juga telah berkongsi cerita tentang isterinya bagaimana dia menyelesaikan masalah yang dihadapi. Noh juga berkongsi sifat sebenar isterinya itu.

 

Noh berkongsi isterinya ini lain daripada perempuan yang lain. Baginya, Mizz Nina seorang perempuan yang straight forward membuatkan dia suka dengan sifat Mizz Nina itu. Seumur hidup dia tidak pernah berjumpa dengan perempuan yang tiada drama seperti isterinya.

Perkongsian ini turut mendapat respon positif daripada peminat dan netizen, antaranya : 

Mizz Nina role model terbaik Malaysia. Semoga الله kurniakan zuriat dan permudahkan segala urusan di dunia dan akhirat kepada pasangan Ini. Aminnn ya Allah.

i’m touched and blessed with this short bio/interview. inspiring and ikhlas habis Noh cerita. keep it up! All the best for Noh & Mizz Nina ahead.

Sumber : Zayan

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

 

Be the first to comment

Leave a Reply