“Anak ke 2 ni mmg lain macam kan…”~Awal Ashari

Betul Ke Anak No 2 Pelik?  Anak kedua juga dikatakan unik berbanding yang lain. Mereka juga dikatakan berbeza dan penuh misteri, betul ke? Lumrah kehidupan, setiap anak pasti ada ragam masing-masing. Jadinya ibu bapa harus peka dan prihatin terhadap perkembangan anak-anak.

Tidak terkecuali buat pasangan selebriti ini, Awal Ashari dan Scha Al Yahya. Terbaru, Awal berkongsikan gelagat anak kedua mereka, Lila Amina.

“Tinggalkan tangga sekejap, tetiba dia dah ada kat atas.. 😳”

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Awal Ashaari ® (@awalashaari)

 

Eh, dia boleh main jeling2 kita lak… hahaha

Sebagai bapa Awal sentiasa memastikan keselamatan Lila berdasarkan beberapa foto terakhir dalam posting beliau. Awal dilihat segera memegang belakang badan anaknya daripada risik0 terjatvh. Walaubagaimanapun aksi lucu dan tidak dijangka tersebut sempat dirakamkan sebagai kenangan sama seperti ibu bapa lain jua.

Di ruangan komen, ramai turut menyatakan perangai anak nombor dua memang lain macam sikit perangainya, las4k, berani dan berdikari dalam banyak perkara.

Hebat Lila Amina, min yg tengok ni pun nampak ser1au… hahaha.. apa2 pun jaga keselamatan itu penting ye.. Mujur Awal cepat perasan. Kami di LP mendoakan Lila Amina membesar menjadi anak yang solehah dan hebat suatu hari nanti.. Hugs.

Sumber : Instagram Awal Ashari

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Be the first to comment

Leave a Reply