Ternampak kereta arw4h, Dayah mohon doakan busines berjaya. Ameen

Pelawak terkenal, Abam atau nama penuhnya, Syed Umar Mokhtar Syed Mohd Ridzuan, 32, meninggal dunia di kediamannya di Gombak, pada 10 Feb 2020 yang lalu, kira-kira jam 7 pagi dipercayai akibat demam panas. Walaupun telah 2 tahun pemergian arwah, ia tetap meninggalkan impak yang besar pada semua terutamanya buat isteri allahyarham Hidayah dan anak tunggal mereka Syed Uthman Hamzah

Terbaru, menerusi posting Hidayah dilaman instagram Allahyarham abam_bocik, ada memuatnaik 1 video terserempak dengan kereta yang pernah dimiliki Abam dulu.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @abam_bocik

Dalam video sama, turut ditulis pesan kepada anaknya, Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey supaya mendoakan agar perniagaannya berjaya dan dia dapat membeli kereta seperti itu.

“Hamzah nanti doakan perniagaan ibu berjaya. Boleh ibu beli kereta macam arwah ayah. Ayah pernah berkata untuk keselesaan anaknya,” tulisnya.

Hidayah juga turut memuat naik beberapa gambar kenangannya bersama Abam ketika berada di dalam kereta itu bersama Hamzah.

 

 

Perkongsian Hidayah di instagram telah mendapat lebih 248K likes dan komen-komen antaranya : 

Kami di LP mendoakan semoga business Hidayah berjaya dan Syed Uthman Hamzah dapat membesar menjadi anak yang soleh dan membahagiakan ibunya.. Ameen.

Sumber : Instagram abam_bocik

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

 

Be the first to comment

Leave a Reply