Sejuk sungguh mata yang memandang Lisa Surihani.. Moga dalam lindungan dan peliharaan Allah selalu.

Lisa Surihani, seorang pelakon dan juga pengacara. Beliau mula bertudung pada pertengahan 2019. Terdahulu, Lisa Surihani pernah menjelaskan dia memakai tudung bukan kerana disuruh oleh suaminya, Yusry Abdul Halim.

Menurutnya lagi, dia masih berusaha untuk mencari hidayah dan membuat keputusan memakai hijab adalah bukan perkara mudah. Ia bukanlah keputusan yang dilakukan semalaman, saya telah lama memikirkan tentang perkara ini, sebab saya berhijab juga adalah peribadi. “Saya tak nak cakap saya mendapat hidayah, saya masih berusaha mencari hidayah, apa yang saya lakukan adalah berdoa agar sentiasa diteguhkan hati,” Lisa Surihani.

Kini telah hampir 3 tahun, penampilan Lisa kini nampak lebih sopan dan sangat sejuk mata yang memandang. Menerusi “posting” di laman instagramnya, LP mendapati Lisa berkongsi aktiviti nya menghadiri Kuliah bersama rakan2 artis:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lisa Surihani Mohamed 💋 (@lisasurihani)

Tinjauan di ruangan komen, rata2 ramai yang memuji penampilan terkininya, tak kurang juga ada yg menanyakan di mana tudung & jubah itu dibeli.. 

 

Untuk rekod,Lisa telah mendirikan rumah tangga dengan Yusry Abd Halim yang juga anggota KRU pada 23 Februari 2012.

Pasangan berkenaan dikurniakan 3 orang anak bernama Yahaira Leanne, Yusof Leonne dan Yunos Laith.

Sumber : Instagram Lisa Surihani & Google

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

 

Be the first to comment

Leave a Reply