Jaga-jaga! Muat naik sedutan ‘Mat Kilau Kebangkitan Pahlawan’. Syamsul Yusof mahu ambil tindakan !

Umum mengetahui Filem arahan Syamsul Yusof “Mat Kilau, Kebangkitan Pahlawan” telah mencapai kutipan 11 Juta pada hari ke -4 tayangannya dan kutipan akan terus meningkat sehingga ke akhir tayangannya.

Sehubungan itu, ini 4maran kepada semua, terutamanya pemilik akaun TikTok
” DELETE NOW, BEFORE ITS TOO LATE”

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Syamsul Yusof (@syamsulyusoffilm)

Syamsul menyatakan, tindakan pemilik akaun TikTok itu ternyata salah dari sudut undang-undang. Dia bersama pihak produksi akan mengambil tindakan sewajarnya utk membuat laporan polis atas tindakan yang tidak bertanggungjawab tersebut.

Menurut Syamsul lagi,
“Abg & team Mat Kilau ingin meraikan saat ini dikala sambutan filem sangat luar biasa, setelah kami berpenat lelah menghasilkannya.. Bukannya ke balai polis & turun naik mahkamah..ntahla, jalan terus. “

Dengan harapan yang besar agar perkara ini tidak berlaku seperti yang dihadapinya ketika melancarkan filem Munafik pada tahun 2018 yang lalu.

Diharap pembaca/ penonton diluarkan sana, sama2 membanteras “c3tak R0mpak”. Yang mana ada terbuat tu cepat2 la delete sebelum tindakan undang2 diambil ke atas diri anda. Hidup Filem Malaysia! Semoga filem Malaysia lebih maju di masa hadapan.

Sumber : ig Syamsul Yusof.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Be the first to comment

Leave a Reply