Selepas genap seminggu.. Sharnaaz kongsikan perkara yang sebenar terjadi…

Terdahulu, Pelakon popular Sharnaaz Ahmad, 36, ditahan reman tiga hari bagi membantu siasatan kes memukul seorang pengawal keselamatan di sebuah kondominium Khamis lalu. Genap seminggu Sharnaaz selepas keluar dari reman. Sharnaaz atau membiasakan dirinya sebagai Mamu telah berkongsi 1 video di laman instagramnya menceritakan perkara sebenar yang berlaku :

Genap seminggu .. ini kata kata aku pada ampa.. selamat bekerja semua…

Harap kekeliruan dapat jernih buat sementara waktu ya..

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad ™ (@sharnaazahmad)

Sharnaaz mengeluarkan kenyataan ‘tidak rasmi’ menerusi video di Instagram (IG) menjelaskan situasi sebenar secara surface kejadian yang berlaku sehingga timbul dakwaan melakukan kekerasan terhadap seorang individu yang juga penghuni kondominium itu. Menerusi video ini, Mamu juga menasihatkan orang ramai supaya jangan terus Jump to conclusion, bila seseorang itu kena tahan reman. Sesungguhnya masuk reman tu adalah utk membantu siasatan polis. Mamu juga berharap video dapatkan clearkan kepada orang2 tertentu dan pada media2 sebelum PC sebenar yang akan diadakan kelak.

Melihat pada ruangan komen, rata2 memberi sokongan kepada Mamu dan mendoakan agar perkara ini dapat diselesaikan dengan baik.
 

Sumber : Instagram  SharnaazAhmad

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

 

Be the first to comment

Leave a Reply