Anak-Anak Punca Anzalna Nasir ‘Berhenti’ Berlakon; “Penat Yang Puas!”

Sejak dikurniakan cahaya mata, pelakon Anzalna Nasir semakin jarang kelihatan di kaca televisyen kerana ingin memberikan fokus terhadap penjagaan dan pembesaran anak-anak. Lagi2 kini beliau mempunyai 2 orang cahaya mata.

Menurut Anzalna atau nama sebenar, Nur Anzalna Md Nasir, 34, anak-anak merupakan punca kenapa dia mengambil keputusan untuk memperlahankan karier seninya sebagai seorang pelakon.

“I still love being a mother. Penat yang puas! Dapat tidur tiga jam pun, bangun pagi tetap bertenaga bila tengok muka anak-anak.

“Paling best bila anak-anak dah besar nanti kita boleh cerita ragam mereka daripada baby sampai ke besar sebab kita sendiri yang menjaga mereka.

“Ada maid atau tidak, tugas menjaga anak 100% pada saya dan suami. Tak nak anak membesar di tangan orang lain (punca kenapa saya tidak shooting drama),” tulisnya dalam perkongsian di InstaStory.

Hasil perkongsian hidup dengan Hanif Zaki, Anzalna mempunyai dua cahaya mata lelaki iaitu Mohamad Eidress, 2, dan Mohamad Emirhan yang kini berusia tujuh bulan.

Walaupun baharu memiliki dua anak, namun Anzalna berkata rumahnya tetap ‘kec0h’ dengan ragam dan keletah anak-anaknya.

“Anak dah dua ni kec0h juga. Baru dua tau… hahahaha. Kadang terfikir macam mana my mum and dad jaga kami lima beradik without helper. Hebattt!” tulisnya lagi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Anzalna Nasir (@anzalnanasir88)

Sekadar info, Anzalna memulakan kerjaya seni selepas bergelar finalis Dewi Remaja 2009/2010.

Antara drama lakonannya yang menjadi perhatian ialah seperti Memori Cinta Suraya, Dendam Aurora dan Love You Mr. Arrogant.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: Instagram Anzalna via Sinar Viral

Be the first to comment

Leave a Reply