”Dia Dah Banyak Berubah”, – Selepas Lama Tak Berlakon Penampilan Terkini Fathia Latiff Jadi Perhatian

Sebut sahaja nama Fathia Latiff, pasti terbayang pelakon yang sering terpalit dengan kontr0versi satu ketika dahulu sehingga namanya hampir tengelam dalam persada seni tanah air. Namun, mengambil ikhtibar dari masa hit4m itu, Fathia kini mengorak langkah yang lebih besar penuh fokus serta komited apabila kembali melebarkan sayapnya dalam industri lakonan tanah air.

Memetik laporan Getaran, perkara ini turut disahkan oleh penerbit, Fadzil Teh, atau lebih dikenali sebagai Haji Zeel, ketika mengulas mengenai penglibatan pelakon tersebut di dalam drama bersiri, Jesnita terbitan syarikat produksinya. “Dia bukan Fathia Latiff yang dahulu, sekarang dia dah banyak berubah dan dia sentiasa komited dengan kerjanya. “Dia dah banyak berubah, dia sentiasa tiba awal ke set penggambaran dan dia bukan Fathia yang penuh kontr0versi sepertimana dahulu,” katanya pada sidang media drama ‘Jesnita’ terbitan syarikat produksinya.

“Dia bukan Fathia Latiff yang dahulu, sekarang dia dah banyak berubah dan dia sentiasa komited dengan kerjanya.“Dia dah banyak berubah, dia sentiasa tiba awal ke set penggambaran dan dia bukan Fathia yang penuh kontr0versi sepertimana dahulu,” katanya pada sidang media drama ‘Jesnita’. Fathia Sememangnya Merindui Bidang Lakonan.

Mengulas lsu sama, Fathia turut mededahkan dia sebelum ini sememangnya merindui dunia lakonan dan bersedia untuk bekerjasama dengan mana-mana produksi yang ingin mmeberikan ‘peluang kedua’ kepadanya. Fathia berkata, drama ‘Jesnita’ adalah naskah yang istimewa baginya, kerana ini merupakan naskah pertamanya selepas beberapa tahun tidak berlakon. Justeru, Jesnita membuka peluang baharu bagi Fathia untuk membuktikan dia bukan lagi Fathia yang dahulu.

“Sebenarnya saya tidak ingin menjual nama sendiri, tetapi saya bukan lagi Fathia yang sebelum ini, jadi pihak -pihak produksi di luar sana tidak perlu r4gu-r4gu untuk bekerjasama dengan saya.“ Benda itu dah berzaman, ini Fathia yang baharu, kita pun dah matang, Fathia rasa mereka boleh tengok sendiri selepas drama ‘Jesnita’ ini ditayangkan nanti,” ujarnya. Untuk rekod drama Jesnita meruapakan sebuah drama terbitan Zeel Production dan akan ditayangkan secara bersiri sebanyak 40 episod. Drama ini turut menampilkan nama-nama besar seperti Intan Najuwa, Nasha Aziz, Fikry Ibrahim dan Malek Maccrone.

 

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber:  http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Be the first to comment

Leave a Reply