5 Jam Terkurung Dalam Bank, Gadis Sampai Tertidur Sementara Tunggu Bantuan Tiba

Seperti yang kita semua tahu mesin ATM di semua cawangan bank memang akan tertutup pada pukul 12 tengah malam dan sebab itulah ramai individu yang ingin mengambil duit haruslah mengikut masa yang ditetapkan supaya tidak dikurung dalam bank itu.

Kejadian terkurung di dalam bank yang terkunci ini bukan perkara luar biasa kerana ramai juga yang terkena dan terkurung di dalam bank tersebut dan pihak polis atau bomba akan datang untuk membantu membuka pintu bank tersebut.

Situasi sama yang dihadapi oleh seorang gadis yang terkurung di dalam sebuah cawangan bank selama 5 jam. Difahamkan gadis itu tidak melihat jam apabila hendak mengambil duit di mesin ATM itu dan dirinya terkunci di situ menunggu kawannya mendapatkan bantuan.

Rakaman video yang dikongsikan di aplikasi Tik Tok itu memperlihatkan seorang gadis yang sedang duduk diatas sebuah kerusi dan tertidur sambil menunggu bantuan untuk menyelamatkan dirinya selepas terkunci selama 5 jam di dalam bank yang terkunci itu.

Video:

@chahadah55

kenangan xpernah dilupekan..sumpah last masok bank ah😓😓

♬ bunyi asal – @Syuu—. – @Syuu—.

 

Ketika diterjah ke ruangan komen, rata- rata warganet tergelak melihat keadaan gadis itu yang kelihatan kesian terkurung dalam bank itu dan ada juga yang menceritakan pengalaman ny4ris terkena.

Komen Netizen:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber : https://www.tiktok.com/@chahadah55

Be the first to comment

Leave a Reply