Pemergi4n Amat Mengejut, Hun Haqeem Ded4h Sifat Sebenar Allahy4rham Syazlin Zainal – “Tak Lokek Senyuman”

Berita pemergi4n pelakon Allayarh4mah Syazlin Zainal, 26, yang meningg4l secara tiba-tiba pada Khamis telah mengejutkan ramai pihak dan juga rakan selebriti.

Berdasarkan pemerhatian XTRA, aktor Hun Haqeem berkongsi keperibadian Syazlin yang menyifatkannya seorang sangat pemurah dengan senyuman setiap kali berada di set lokasi penggambaran.

“Dia selalu senyum sahaja ketika di set penggambaran, sangat berdedikasi kepada kerjaya, selalu fokus dan mahukan yang terbaik setiap hari.

“Berita pemergian awak buat selamanya amat merobekkan hati kami semua, Alin. Semoga awak tenang di sana, doa saya akan sentiasa mengiringi awak,” ujar Hun di Instagram Story miliknya.

Antara rakan-rakan selebriti yang turut berdukacita dengan berita pemergian pempengaruh ini adalah Anna Jobling, Sharifah Shahora, Nabila Razali dan Fasha Sandha.

Menjengah ke Instagram Syazlin, ramai peminatnya berterima kasih kepada penjaga Instagram tersebut kerana memadam semua gambar selebriti kegemaran mereka yang tidak menutup aurat.

Malah, akaun Instagram Syazlin juga telah pun dinyahaktifkan.

Sekadar info, Syazlin pernah membintangi drama televisyen iaitu Sitik Tok, Dia Yang Ku Jadikan Suami, Takdir Yang Tertunda, dan Ada Yang Ngikut.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber:  http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Be the first to comment

Leave a Reply