“Nasib Baik Tak Kna”- Gelagat Anak Nabil Ahmad Lib4s Muka Buat Peminat Berdeb4r

Nabil Ahmad atau nama sebenar Haji Ahmad Nabil Ahmad telah berkongsi video dan anaknya di laman tiktok miliknya @nabilofficial83. Video tersebut telah menjadi perhatian peminat selepas melihat gelagat anaknya terhadap Nabil.

Muka Cuak

@nabilofficial83

Dia Ping Pong kan muka bapak dia #fyp

♬ original sound – Nabilahmad – Nabilahmad

Menerusi video tersebut, terlihat Nabil yang sedang leka meniup mainan yang boleh mengapungkan bola plastik kecil. Namun, apa yang mengejutkannya, anaknya hampir melibas mukanya dengan menggunakan bat ping pong. Tulisnya di video:

Dia Ping Pong kan muka bapak dia

“Nasib Baik Tak Kena”

Gelagat anakya yang hampir melibas muka Nabil telah menjadi tumpuan para peminat. Ramai yang bersyukur kerana bat ping pong tersebut tidak kena di muka Nabil. Ada juga yang mengatakan Nabil akan cuti sekiranya bat tersebut kena dimukanya.

nasib baik tak kena 😅

IKLAN

🤣🤣 sebaik tak kena

kalau kena mc lagi ayah awak dik😂

Ramai juga yang tertarik dengan mainan yang sedang Nabil mainkan. Menurut mereka, mainan tersebut merupakan mainan legend.

Ehhh.mainnan lama nie..tora datang lagi😂😂😂

mainan legend nih

mainan ni elok untuk paru-paru

Sekadar info, Nabil telah berhijrah ke Kuala Lumpur pada 2008 untuk memulakan kerjaya hiburan dan terpilih sebagai salah seorang peserta Raja Lawak musim kedua, yang turut disertai oleh Along Cham dan Azrul Zaidi. Persembahan beliau berjaya menarik perhatian juri sekaligus dinobatkan sebagai juara.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber:  http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Be the first to comment

Leave a Reply