”Ada Minyak Tumpah Kat Muka Ke?”, – Dipuji Suara Sedap, Netizen Perasan Sesuatu Pada Chombi

Sejak kebelakangan ini, lagu berjudul Sayunk I Love You mencetuskan fen0mena luar biasa terutama di kalangan pengguna aplikasi TikT0k. Bukan itu sahaja, bahkan pemilik suara tersebut iaitu Chombi juga menjadi perhatian ramai.Menerusi video dimuat naik di laman TikT0k, Chombi yang juga anak kepada penyanyi Harry Khalifah dilihat sempat mendendangkan lagu tersebut secara langsung.

Walaupun ramai memberikan pujian, namun masing-masing memberikan k0men terhadap wajahnya yang bersinar sehingga membuatkan mereka tertanya akan produk k0smetik atau penjagaan muka dipakai oleh Chombi.

@syafiq.cools

#chombi #mhitv3 #fypviraltiktok

♬ Sayunk I Love You – Chombi

Komposer dan penyanyi Harry Khalifah mendedahkan ramai lelaki cuba mendekati anaknya Chombi selepas popular dengan lagu Sayunk I Love You.Malah, Harry atau mesra dipanggil Apak berkata, seorang penyanyi popular juga pernah meminta izin daripadanya untuk berkawan dan meminati anak gadisnya itu.“Ramai juga yang nak berkenalan dengan dia, ada penyanyi datang jumpa saya beritahu minat dengan Chombi, sampai tak boleh nyanyi kalau ada Chombi.

“Bagi saya dia masih bawah umur. Kalau nak berkawan biasa tiada masaIah tapi kalau serius nak melamar itu masih belum sesuai.Tidak kurang juga ada yang mengatakan muka Chombi yang bersinar itu seperti minyak yang tertumpah dengan banyak kerana dilihat sangat berkilat.Tak kisahlah muka berkilat seperti lori minyak tumpah sekalipun, asalkan orangnya sedap dan suara tidak meny4kitkan telinga, sudah cukup. Mana tahu nanti ada rezeki jadi pelakon pulak? Atau dicalonkan ke Anugerah Juara Lagu atau Muzik-Muzik?

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber:  http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Be the first to comment

Leave a Reply