Rupanya Pelakon Syazlin Zainal Mavt Terj4tuh Tingkat 22 Pangsapuri, Netizen Pula Perasan Sesuatu…

Pelakon dan selebriti media sosial, Syazlin Zainal ditemui meningg4l dunia selepas dipercayai terjatuh dari tingkat 22 sebuah pangsapuri di kawasan Taman Iskandar, semalam.

Terjatuh tingkat 22

Menurut Ketua Polis Daerah Johor Bahru Selatan, Asisten Komisioner Raub Selamat, kejadian berkenaan berlaku pada jam 12.50 tengah hari dan pihak polis telah menerima panggilan kecemasan daripada orang awam yang memaklumkan mengenai penemuan may4t seorang wanita di bahagian bawah pangsapuri berkenaan.

Hasil siasatan polis mendapati wanita berkenaan adalah seorang warga tempatan berusia 26 tahun dan bekerja sebagai pelakon sambilan.

Hasil siasatan awal mendapati, sebab kem4tian adalah jatuh dari tingkat 22 pangsapuri dan disahkan meningg4l dunia oleh pegawai perubatan dari Hospital Sultanah Aminah (HSA).

Walau bagaimanapun, siasatan awal polis mendapati tiada unsur jenay4h dan kes terbabit diklasifikasikan sebagai m4ti mengejut (SDR).

Proses bed4h siasat masih lagi dijalankan di Jabatan Perubatan Forensik HSA. Jenazah Allahy4rmah akan dikebumik4n di Tanah Perkubur4n Islam Kassim Noor, Kampung Sungai Danga.

Sehubungan itu, ada juga Netizen meninggalkan komen..

Terdahulu, media melaporkan pelakon berusia 26 tahun itu meningg4http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/l dunia di Johor dan berita sedih tersebut dikongsikan oleh rakan serta saudara terdekat.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber:  http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Be the first to comment

Leave a Reply