”Tak Kisah Siapa Pun Yang Call”, – Jangan Biadap Dengan Ibu Saya, Wafariena Buka Cerita Sebenar

Pelakon, Wafariena Roslan meluahkan rasa ber4ng terhadap segelintir netizen yang memberikan komen-komen burvk terhadap ibunya, Suzana Hamad selepas memberikan kenyataan berhubung g0sip murahan yang mengaitkannya dengan seorang pelakon lelaki sensasi.Menurut Wafa menerusi Insta Stories, menjelaskan bahawa ibunya yang akan bertanggunggjawab untuk menjawab panggilan untuk sebarang urusan ketika dirinya sedang bekerja.

“Bila Wafa tengah bekerja, Wafa memang tak pegang phone. Tanggungjawab bagi setiap yang bekerja mencari rezeki yang halal. Tak kira la dari siapa pun yang call Wafa atau ibu untuk apa-apa urusan.Memang ibu yang jawab semua call. Dan untuk yang latest g0ssip murahan. My mom answer for my side dekat semua wartawan. Sebab Wafa tengah kerja.”-Jelas Wafariena

“Jadi tolong henti beri komen biad4b kepada ibu saya. Hormat mak orang lain kalau nak orang hormat mak kita okay.”Pelakon Wafariena Roslan mengakui tidak selesa dikaitkan dengan pengakuan usahawan, Iqbal Zulkefli yang secara terbuka, tiba-tiba mendedahkan mahu mendekati dirinya.Pelakon yang terkenal dengan watak Nurul Ain itu bimb4ng perkara tersebut boleh mengundang spekuIasi Iiar memandangkan mereka baru menjayakan penggambaran sebuah telefilem di Kelantan, baru-baru ini.

“Sejujurnya saya tidak ambil pusing kerana menyangka perkara itu usikan nakal saja disebabkan kami berlakon bersama-sama, tetapi apabila cerita serupa ‘dinaikkan’ dalam beberapa portal dan blog, saya kena bersuara.“ Saya tertanya-tanya m0tif dia berbuat demikian memandangkan sepanjang empat hari di lokasi penggambaran, komunikasi kami macam biasa, begitu juga dengan pelakon lain termasuk Nami dan Along Cham,” jelas Wafariena.Dipetik dari laporan Harian Metro, ibu kepada Wafariena, Suzana Hamad meluahkan rasa terkiIan terhadap tindakan pelakon dan usahawan sensasi, Iqbal Zulkefli yang telah cuba mengaitkan anak perempuannya dengan ‘g0sip cinta’ mur4han di media sosial.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Be the first to comment

Leave a Reply