Jodoh Tak Ken4l Siapa, Jarak Usia 23 Tahun Abang Sado Pilih Ibu Tvnggal Anak 5

Jodoh tak kenal siapa malah jarak umur bukan penghalang. Kata-kata itu sering kita dengar apabila pasangan menjalinkan cinta tanpa mengambil kira usia mereka.

Begitulah kisah pasangan suami isteri ini membuatkan ramai yang kagum. Biarpun jarak usia 23 tahun, ia bukan penghalang untuk mereka melayari bahtera rumahtangga.

Lebih manis lagi, lelaki berkenan yang bertubvh sasa memilih ibu tunggal anak lima sebagai isteri. Luar biasa kisah cinta mereka!

Tular perkahwinan mereka sehingga meraih perhatian wargamaya. Cinta itu buta, tiada mengenal sesiapa. Bila hati dah suka tiada halangan menuju bahagia till jannah.

Seorang pemuda berusia 24 tahun berkongsi kisah bagaimana dia nekad memilih seorang wanita berusia 47 tahun menjadi suri hatinya.

Bercerita dengan lebih lanjut, lelaki yang dikenali dengan nama Geemie ini memberitahu dia dan isterinya berkenalan menerusi Facebook selama tiga bulan sebelum akhirnya membawa mereka ke jinjang pelamin.

Hatinya mula terdetik dan ikhlas mahu membantu kehidupan wanita itu yang merupakan ibu tunggal anak lima.

Akui awal perkahwinan agak kekok kerana anak sulung isterinya itu sebaya dengan usianya namun mereka semua dapat menerima dan menghorm4tinya sebagai bapa muda.

Video:

@geemie8599

#fypage #fypppppoppppppppppppppppシ #papamuda #jodohku #alhamdulillah❤️

♬ bunyi asal – GEEMIEGAS – GEEMIEGAS

Difahamkan, pasangan ini sudah empat tahun mendirikan rumah tangga dan Geemie akui bahagia dengan kehidupannya bersama isteri dan anak-anak tirinya.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata wargamaya titip doa dan memuji keikhlasan lelaki berkenaan menerima isterinya seadaanya.

Komen Netizen:

 

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Be the first to comment

Leave a Reply