”Saya T4kut Kehil4ngan Dia”, – Diana Danielle Akhirnya Beritahu Apa Yg Dia Rasa Selepas Semua Itu Terjadi

Pelakon dan penyanyi, Diana Danielle mendedahkan pernah mengalami fasa dimana em0sinya terg4nggu sehingga hil4ng keyakinan diri.“Mengimbau kembali, waktu remaja adalah yang paling sukar. Ibu saya jatuh s4kit, saya tidak bersekolah selama setahun kerana berpindah ke Pulau Pinang untuk merawatnya.

“Ibu saya mengalami tek4nan sehingga em0si saya turut terg4nggu. Saya t4kut kehil4ngan dia.Menurutnya, setelah setahun tidak bersekolah, dia hil4ng keyakinan dengan penampilannya dan sering mengkrltik diri sendiri.

“Selepas saya kembali semula ke sekolah, saya mula tidak suka dengan rupa saya. Saya rasa tiada siapa yang peduli kalau saya s3dih atau gembira.“Saya mula tak makan sebab nak turunkan berat badan, pakai krim kurus dan alami an0rexia.“Saya tak makan dan bandingkan diri dengan model-model majalah. Semua tak jalan,” tulisnya.

Sudah dikurniakan dua orang cahaya mata, pelakon Diana Danielle enggan mengembangkan bilangan ahli keluarga lagi.“Hari-hari tu rasa macam dah berjuta tahun berlalu, tapi perkara tu banyak menyedarkan saya tentang diri saya sekarang.“Saya teruskan berjuang dan tidak membenarkan hati beritahu yang saya tak cukup bagus. Sebab saya cukup,” ujarnya.

 

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

SUMBER:xtra

Be the first to comment

Leave a Reply