[VIDEO] Baru Je Berpisah, Bercinta Pula Dgn Meerqeen? Teruja Sakinah Tunjuk Mesej Mereka

Pelakon Sharifah Sakinah mengejutkan para peminat apabila dia ‘melamar’ aktor kacak, Meerqeen untuk menjadi pasangannya menerusi mesej di laman Instagram.

Sakinah ajak Meerqeen ‘couple’ Menerusi video yang dimuat naik oleh seorang pengguna dikenali Zatyrahim di TikTok, memaparkan pelakon berusia 33 tahun itu menghantar mesej kepada Meerqeen dengan mengatakan bahawa dirinya menyukai aktor terbabit.

Meerqeen, kakak suka sama Meerqeen. Jom couple! Terkejut dengan mesej berkenaan, Meerqeen tetap ‘melayan’ dan menerima lamaran Sakinah itu.

Wait what hahaha jom lah couple. Di akhir video, kelihatan Sakinah yang mengenakan pakaian seperti pontianak itu terkelu lalu rebah kerana lamarannya diterima. ‘Lawak betul dengan Sharifah Sakinah ni’ Respon netizen

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sharifah Sakinah Al-Khaired (@sharifah_sakinah)

Terdahulu, “Ya, kami akan bercer4i dan akan menjalani kehidupan masing-masing selepas ini,” kata pelakon Sharifah Sakinah yang mengesahkan bakal bercerai dengan suaminya, Michael Hensen selepas memberi bayangan perkahwinan mereka akan berakhir.

Sakinah berkata, sepanjang tempoh tiga tahun mendirikan rumah tangga dengan Michael, hubungan mereka sering dilanda masalah selain hubungan jarak jauh menjadi antara punca perpisahan mereka.

“Saya tidak mahu lagi menjalani hubungan jarak jauh kerana ia memenatkan. Tenaga saya sudah habis. Saya mahu gembira dan memberi fokus kepada kehidupan.

“Michael tidak boleh menetap di Malaysia kerana mempunyai komitmen kerja dan keluarga yang masih di bawah tanggungannya,” katanya kepada satu portal berita.

VIDEO :

Terdahulu, Sakinah mencetuskan tanda tanya dalam kalangan peminat apabila memberi bayangan perkahwinannya dengan Michael sudah berakhir di Instagram.

KOMEN NETIZEN :

Menurut Sakinah, dia membuat luahan itu kerana enggan timbul salah faham jika dia dilihat bersama lelaki lain selepas ini.

“Saya ada bercakap dengan Michael, jika dia ada berjumpa dengan wanita lain, teruskan,” katanya.

Februari lalu, Sakinah membuat kejutan apabila mengumumkan sah bergelar suami isteri selepas setahun menjalinkan hubungan dengan Michael Hansen.

Sakinah bagaimanapun tidak mendedahkan tarikh dan butiran pernikahan.

Sebelum ini, Sakinah yang juga adik kepada pelakon dan pengacara, Sharifah Haslinda serta Sharifah Shahirah itu pernah mendirikan rumah tangga dengan juruterbang, Aliff Adha pada 2015, namun berpisah pada Mei 2020.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sharifah Sakinah Al-Khaired (@sharifah_sakinah)

Hasil perkongsian hidup, pasangan ini dikurniakan anak perempuan, Anais Adha, 5.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: https://bartasangbad.site/

 

Be the first to comment

Leave a Reply