Selepas Dua Hari Kem4tian Syazlin , Zahirah MacWilson Teringat Syazlin Zainal Pernah Berkongsi Sesuatu…

Pemergian Allahyarh4mah Syazlin Zainal bukan sahaja meninggalkan kesan mendalam kepada ahli keluarga dan rakan terdekat, tetapi turut dirasai oleh pelakon Zahirah MacWilson.

Menerusi muat naik di IG Story, Zahirah sempat berkongsi satu kiriman ucapan ringkas beserta sebuah video pendek sewaktu dia dan Allahy4rhamah dipertemukan dalam sebuah drama.

Jelas Zahirah, dirinya sentiasa mengingati peribadi Allahyarham4h sebagai seorang yang bersemangat dan mempunyai yang impian tinggi selain memiliki suara yang merdu.

“Saya sentiasa teringat bagaimana awak pernah beritahu saya tentang harapan dan impian awak.

“Saya sentiasa teringat yang saya beritahu awak mempunyai suara yang merdu setiap kali menyanyi.

“Saya sentiasa teringat betapa semangatnya awak setiap kali di set penggambaran.

“Kami rakyat Malaysia bangun pagi ini (Jumaat) menerima berita sedih pemergi4nmu,” kongsi Zahirah.

Dalam masa sama, aktor berusia 28 tahun itu turut menitipkan doa agar roh Allahyarham4h ditempatkan dalam kalangan insan yang beriman.

“Semoga awak tenang di sana (alam kemati4n) sayangku Alin (Syazlin), awak akan sentiasa diingati.

“Terima kasih pernah menjadi adik saya walaupun sekejap,” tambahnya.

Mas Khan Mohon Orang Ramai Hentikan Spekulasi Punca Kem4tian Syazlin; “Saya Tahu Sebabnya, But Please…”

Dalam pada itu Pelakon Mas Khan antara selebriti yang hadir untuk memberikan penghormatan terkahir kepada jenaz4h pelakon Allahyarh4mah Syazlin Zainal yang dikebumik4n di Tanah Perkubur4n Islam, AU4, Taman Keramat pada Jumaat malam.

Menerusi muat naik di IG Stories, Mas Khan sempat berkongsi sekeping gambar sewaktu berada di tanah perkubur4n beserta ucapan ringkas yang dikirimkan untuk Allahyarham4h.

“Ramainya orang yang hantar Alin (panggilan Syazlin), jealous Mas tengok. Mas belum tentu dapat macam Alin, ramai orang sayang Alin. Rehatlah ok.

“Al-Fatihah, semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Amin,” kongsi Mas Khan.

Dalam pada itu, menerusi satu lagi hantaran lain pada entri sama, aktor berusia 28 tahun itu turut menegaskan orang ramai agar tidak membuat spekulasi sendiri mengenai punca kemati4n Allahyarham4h Syazlin.

“Kenyataan polis sudah dikeluarkan di Facebook, media pun dah kemaskini laporan di media sosial. Nak tahu jawapan baca sahaja kenyataan polis tersebut.

“Saya harap jangan buat sebarang spekulasi tentang kenyataan berkenaan. Jangan sebarkan fitnah atas berita yang kita tak tahu kebenarannya. Saya tahu sebabnya.

“Doa baik-baik sahaja untuk arwah. But please, ambil berat pasal orang disekeliling korang, support itu sangat penting,” ujarnya.

Terdahulu, jenaz4h Allahyarham4h Syazlin selamat dikebumik4n di Tanah Perkubur4n Islam, AU4, Taman Keramat Kuala Lumpur, kira kira jam 10:05 malam Jumaat lalu.

Ratusan hadirin termasuk ahli keluarga, sahabat dan rakan selebriti yang datang bagi memberikan penghormatan terakhir kepada Allahyarham4h.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: http://limauasamboi.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply