Plakon Dat0 Hans Isaac Jatuh S4klt. Ini KeadaanTrkini Bliau Buatkan Rmai Pemlnat Mend0akan

Kuala Lumpur – Pengarah dan pelakon, Datuk Gerald Hans Isaac, 51 dimasukkan ke sebuah h.ospital swasta di Kuala Lumpur pada awal pagi Ahad selepas mengalami kes.akitan a.kibat batu k4rang.

Hans yang juga ahli Majlis Pimpinan Pusat MPP Parti Keamdilan Rakyat ketika dihubungi pada Ahad memaklumkan beliau akan melalui satu pemb.edahan di h.ospital tersebut pada petang ini.

Sekadar info, Yang Hormat Dato Gerald Hans Isaac ialah seorang pelakon, penerbit, juruacara, penulis serta pengarah filem Malaysia. Beliau juga pernah melibatkan diri sebagai seorang model.

Hans memulakan kerjaya lakonannya pada 1995, ketika berusia 22 tahun menerusi filem RinggitKasorrga yang ditayangkan dua tahun kemudian. Pada 1997, beliau berlakon di samping RatuRock negara, Ella dalam filem Hanya Kawan arahan Harith Iskander.

Pada Mac 2004, Hans memegang watak sebagai Roy, seorang pereka perisian komputer dan kakibuli dalam filem sulung arahan Afdlin Shauki, Buli yang menampilkan barisan ahli pelakon terdiri daripada Afdlin, AC Mizal, Nasha Aziz, Ako Mustapha, dan ramai lagi. Beliau menjayakan kembali peranannya dalam sekuel filem ini, BuliBalik.

Semoga Cepat Sembuh

Saya masuk h.ospital jam 3 pagi Ahad sebab perut saya terlalu s.akit. I.su dia batu karang di dalam perut saya. Jadi saya tidak berapa tahan, memang s.akit sampai saya tak larat. Jadi saya masuk h.ospital di sini.

“Pemb.edahan pukul enam nanti. Harap-harapnya semua ok, esok boleh balik dan sambung lagi perjuangan saya dengan pasukan saya dan p.arti saya,” katanya.

Berita mengenai kemasukan Hans ke h.ospital sebelum itu dimaklumkan oleh calon PakatanHarapan bagi P.arlimen Ampang pada Pilihan Raya Umum Ke15, Rodziah Ismail menerusi satu ciapan di Twitternya pada Ahad.

Semoga Datuk Hans cepat sembuh. Berehat tau. Semangat untuk bawa bawa Perubahan, Team Kempen PHAmpang, baik Calon, Altimet pencadang Datuk Hans penyokong dan jentera-jentera.

“Walaupun ada yang kurang sihat, kami teruskan usaha. KitaBoleh,” ujar Rodziah yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri ADUNBatu Tiga.

Pada Sabtu lalu, pencalonan Rodziah dicadang oleh penyanyi rap popular, Syed Ahmad Abdul Rahman Alhadad atau Altimet yang juga Ketua CabangPKR dan disokong oleh Hans.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: http://limauasamboi.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply