Baru 14 tahun netizen d4kwa ‘try hard’ jadi dewasa, Qistina balas komen

Pelakon cilik, Qistina Aisah berusia 14 tahun sering menjadi sorotan ramai. Apatah lagi, Qistina Aisah merupakan salah seorang pelakon yang sedari kecil sudah berjaya menempa nama sebagai pelakon yang berbakat bahkan sehingga kini, dia menjadi antara pelakon yang diminati ramai di kaca televisyen.

Ruangan Instagram (IG) milik Qistina Aisah juga menjadi tumpuan warganet. Sekadar info, Qistina Aisah telah diikuti hampir 1 juta pengikut. Selain itu, perkongsian Qistina Aisah kepada umum kadang kalanya mencuri tumpuan ramai apabila kecantikannya sering dipuji dan meskipun berusia 14 tahun, dia cukup menjaga penampilannya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by REAL QISTINARAISAH08 (@qistinaraisah08)

Walau bagaimanapun, nampaknya penampilan Qistina Aisah juga menerima komen kurang senang. Dalam salah sebuah video yang dikongsikan Qistina Aisah di ruangan Instagram (IG) peribadinya ini, dia memuat rakaman video bagi aplikasi TikTok namun selain dipuji, dia juga dalam pada masa sama menerima komen kurang senang beberapa individu.

Di ruangan komen, ada yang mengatakan dia seolah-olah try hard ingin menjadi dewasa memandangkan usia Qistina Aisah baru mencecah 14 tahun.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by REAL QISTINARAISAH08 (@qistinaraisah08)

Muat naik Qistina Aisah tersebut mendapat ribuan tanda suka namun pelakon cilik ini juga tidak dapat lari daripada menerima kritikan dan dalam salah satu komen ditinggalkan, Qistina Aisah tampil memberikan respon dan menafikan hal tersebut.

Jadi diri sendiri

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: https://himpunanceritalawak.com/

Be the first to comment

Leave a Reply