[VIDEO] “Naik Atas Kerusi Lah Sis..” Gelagat Lara Alana Buat Tutorial Makeup Raih Perhatian Warganet

Setiap anak perempuan mesti tidak lengkang dengan peralatan solek jika dia melihat mak-maknya suka bersolek. Mana taknya, solekan merupakan perkara wajib sebelum keluar rumah oleh para-para ibu sekalian.

Kali ini tertarik dengan ak.si kelucuan anak sulung Awal Ashaari dan Scha Alyahya iaitu Lara Alana yang berusia 8 tahun ini sedang bermain alat solek yang seakan-akan tengah membuat live tutorial di Instagram miliknya. Namun, apa yang mencuit hati adalah keadaan kamera yang yang sedikit kebawah yang membuatkan posisi mukanya hanya dilihat bahagian hidung ke atas. Membuat si cilik itu terpaksa mendonggak keatas untuk menampakkan mukanya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lara Alana Ahmad (@laraalanaa)

Rata-rata warganet terhibur dengan gelagat anak dara pasangan pelakon ini dan memberi komen yang positif. Biasalah anak-anak kecik suka memcuba perkara baharu yang sering mereka lihat. Mungkin Lara sering melihat ibunya bersolek, dia pun nak juga bersolek. Tetapi, gaya Lara ini sudah kelihatan pro, mesti hari-hari solek ni.

“Sis , Naik Atas Kerusilah Sis, Comel La Laraa”

Sekadar Info, Lara Alana atau nama sebenar Lara Alana Ahmad Awaluddin merupakan anak sulung kepada pasangan selebriti Awal Ashaari dan Scha Al-Yahya.Lara juga pernah menang dalam Anugerah Bintang Popular Berita Harian Ke-29 dalam kategori Personaliti Media Sosial Popular pada 2016

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber:Murai.my

Be the first to comment

Leave a Reply