Didie Alias Masa Muda Buat Ramai Terkejut, “Muka Macam Russian”

Nama Didie Alias sememangnya cukup dikenali ramai sejak dulu lagi. Masih aktif dalam dunia hiburan tanah air, penampilan Didie Alias ke majlis-majlis dihadirinya sering sahaja mencuri perhatian ramai.

Malah lakonannya di dalam drama juga turut menghiburkan ramai dengan karakter bersahaja. Nama Didie Alias juga cukup sinonim dengan karakter Mak Yek yang dibintanginya dalam drama Cukup Derita Itu.

Biarpun begitu, baru-baru ini satu rakaman dengan paparan Didie Alias masa muda dulu telah menarik perhatian dan menjadi bualan ramai. Dalam perkongsian tersebut kelihatan beberapa karakter dibintangi pelakon wanita ini semasa di awal kemunculannya di dalam bidang seni.

Berikut adalah perkongsian rakaman yang memaparkan Didie Alias masa muda yang dimuat naik menerusi akaun TikTok dengan nama vekzyy666:

@vekzyy666

Lady Gaga Malaysia šŸ˜¬ #fyp #didiealias

ā™¬ original sound – EX7STENCEā„¢

Wow, perkongsian rakaman dengan paparan Didie Alias masa muda ini boleh tahan juga ya! Malah ramai memuji kecantikan semula jadi yang dimiliki oleh pelakon dan pengacara wanita ini. Di ruangan komen, ada yang merasakan wajah Didie Alias ini seakan pelakon Turkey.

Screenshot at Nov 16 15-35-47

Malah ada juga yang berpendapat Didie Alias persis pelakon Hollywood dan begitu juga personaliti merendah dirinya yang membuatkan ramai senang dengannya.

Screenshot at Nov 16 15-35-24

Selain dari itu ada juga yang memuji teruja melihat kecantikan mata yang dimiliki Didie Alias.

Screenshot at Nov 16 15-35-09

Terdapat juga peminat yang memuji muka Didie Alias sangat klasik dan cantik.

Screenshot at Nov 16 15-34-36

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di FacebookĀ @Lepat Pisang

Sumber:Ā  https://himpunanceritalawak.com/

Be the first to comment

Leave a Reply