Kak Lina Kepom Beri Reaksi Foto Lamanya, “Kening Tu Tak Menahan”

Elly Mazlein atau lebih mesra dengan panggilan Kak Lina Kepom ini bukanlah nama baru dalam industri hiburan tanah air. Di awal penglibatannya di dalam dunia seni, Elly Mazlein mula dengan menyanyi dan kemudiannya berlakon.

Kini rezeki Kak Lina Kepom lebih kepada bidang pengacaraan. Apatah lagi kemunculan Kak Lina Kepom dalam rancangan Gegar Vaganza yang sudah pun hampir ke penghujungnya.

Gelagatnya di pentas besar itu dapat diterima ramai. Biarpun begitu, baru-baru ini satu rakaman dengan paparan Kak Lina Kepom beri reaksi foto lamanya telah mencuri perhatian warganet.

Berikut adalah perkongsian rakaman dengan paparan yang memaparkan Kak Lina Kepom beri reaksi foto lamanya yang dimuat naik menerusi akaun whoareloh ini:

@whoareloh

Kening zaman dulu dek, kaki belalang engkhoo ade! no syathuuu tau. Yang penting Lerveee kak pompom. #ellymazlein #kaklinapompom #kakkepom #kakkepomisback #kakkepommasukair

♬ original sound – Whoareloh – Whoareloh

Dalam perkongsian ini Kak Lina Kepom diberikan satu foto dirinya yang dicetak ke atas kertas. Foto itu nampaknya sudah wujud sejak dulu lagi dan sudah tentunya gaya solekan dan pakaian mengikut trend pada waktu itu.

Bukan satu foto, malah ada dua yang perlu Kak Lina Kepom beri reaksi. Sempat juga figura ini berkongsikan kisah di sebalik foto yang diberikan kepadanya itu.

Apa-apa pun di ruangan komen, rata-rata warganet terhibur dengan gelagat Kak Lina Kepom ini. Berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen:

“Kak Lina ni memang manja tak buat2 tau. Love sangat dia cakap. Lembut je”

Screenshot at Nov 23 14-07-59

“Diri sendiri pun dia mengata”

Screenshot at Nov 23 14-15-29

“Style Kak Lina masa ni macam Korea2 sikit. Mata besar, blazer kena buat gitu”

Screenshot at Nov 23 14-15-06

“Kakak Lina memang cantik dari dulu”

Screenshot at Nov 23 14-14-37

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply