“Saya Nak Melawat Nad, Tapi Tak Boleh Sebab…”, Sekali Aeril Zafrel Ded4h Sesuatu Yang Ramai Tak Tahu

Pelakon Aeril Zafrel memberitahu yang dia berh4srat untuk mel4wat Nad Zainal yang kini dir4wat di Unit Raw4tan Rapi (ICU) di Hospital Ampang Puteri, Selangor.

Namun, disebabkan rasa keres4han (anxi3ty), dia tidak mampu untuk berbuat demikian.

“Disebabkan pengalaman peribadi sebelum ini, saya ada anxiety bila tengok seseorang dalam keadaan sebegitu (s4kit). Sana nak melawat, tapi dalam masa sama anxi3ty tu datang.

“Saya rasa setengah orang tahu perasaan itu macam mana… bila kita datang tengok orang s4kit, kita jadi tak senang. Insya-Allah, saya memang nak melawat Nad dan kalau ada masa, saya akan cuba ke hospital,” katanya kepada Gempak.

Aeril ditemui pada acara Viu Upfront 2023 yang diadakan di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur pada Khamis.

Dalam pada itu, Aeril menyeru sesiapa yang mengenali Nad supaya sentiasa berdoa agar diberikan kes3mbuhan oleh Allah SWT.

“Ketika dengar dia dimasukkan ke ICU, of course saya terk3jut sangat. Sebab kita tak nampak dia ada sebarang peny4kit sebelum ini. Betul-betul mengejVtkan.

“Tambahan pula, Nad merupakan anak tunggal dan semestinya ia satu dugaan yang berat untuk familinya. Nad pun ada anak yang memerlukan dia, saya harap rakyat Malaysia doakan kesihatan Nad untuk sembuh seperti sedia kala. Sebab doa sahaja yang boleh selamatkan dia,” katanya menutup perbualan.

Untuk rekod, Aeril dan Nad pernah membintangi sebuah telefilem berjudul Mengharap Sebuah Keredaan. Telefilem tersebut disiarkan pada 2017.

Terdahulu, Nad Zainal dimasukkan ke hosp1tal kerana jangkitan pada p4ru-p4ru.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber:  https://bartasangbad.site/

Be the first to comment

Leave a Reply