Al-Fatihah! Ini Pemεrgian 5 Artis Malaysia Buat Selamanya Yang Paling Mengejutkan Di Tahun 2022

Mendengarkan kisah kematian setiap hari dan menghadapi kematian yang tersayang bukanlah satu perkara yang kecil. Hakikatnya perpisahan tidak pernah mudah. Setiap yang bernyawa pasti akan mati. Tiada yang kekal di dunia. Begitu juga kita. Semuanya bersifat sementara.

1) Adibah Noor

Pada 18 Jun 2022, penyanyi Malaysia Adibah Noor menghembuskan nafas terakhir di Hosp.ital Gleneagles dipercayai ak.ib.at pen.ya.kit ka.nse.r ova.ri tahap empat, jam 7.30. Berita duka disahkan rakan artis, Datin Emylia Rosnaida yang juga isteri kepada Datuk AC Mizal menerusi laman Facebook.

2) Hisyam Ahmad

Hisham Ahmad Tajudin, 76, men.in.ggal dunia pada 12 Oktober 2022 jam 4.30 petang , selepas dirawat di Hospital Shah Alam (HSA) a.kib.at ja.ngk.ita.n kuman dalam paru-paru.

3) Aman Shah

Aman Shah Abu Kassim, 68 atau lebih dikenali dengan nama Aman Shah meninggal dunia a.ki.bat sera.ng.an jan.tun.g di Institut Jantung Negara (IJN) pada 14 September 2022

4) Bob Lokman

Pelakon dan penulis lirik terkenal, Bob Lokman atau nama sebenarnya, Mohd Hakim Lokman, 58, menghem.bus.kan nafas terakhir jam 3 petang pada 23 September 2022. Bob Lokman meninggal dunia di kediamannya di Kubang Kerian a.ki.ba.t komplikasi jantung.

5) Syazlin Zainal

Pada 10 November 2022Syazlin Zainal ditemui m.enin.ggal dunia selepas dipercayai ter.jatu.h dari tingkat 22 sebuah pan.gsa.puri di kawasan Taman Iskandar. Proses bedah siasat masih lagi dijalankan di Jabatan Perubatan Forensik HSA. Je.na.zah Allahyarmah  dik.ebum.ikan di Tanah Perk.uburan Islam Kassim Noor, Kampung Sungai Dang

 

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: Muraimy

Be the first to comment

Leave a Reply