“Dah Stage Tiga…” Keadaan Terkini Anak Elfira Loy Membimbangkan Peminat, Sekali Ini Permintaannya

Pelak0n Elfira Loy memaklumkan anak lelakinya, Muhammad Rayyan Khalaf kini sedang di raw4t di h0spital setelah kerap mengalami gejala batuk, selesema dan dem4m sejak dua minggu yang lalu.

Jelas Elfira, setelah melakukan pemeriksaan darah, doktor mendapati bacaan dar4h putih anaknya itu dikatakan meningkat dengan agak mendadak.

“Hari pertama di h0spital. Saya masih ingat kali terakhir kita di sini dan sekarang kita kembali lagi. MashaAllah.

“Disebabkan dah dua minggu batuk, selsema tak reda dan kerap dem4m. Kami lakukan ujian dar4h dan keputusannya sel dar4h putih anak saya sangat tinggi 16.5 kot, normal adalah 11.

“Jadi, d0ktor bagitahu kami yang Rayyan ada microplasma bact3ria. Dia akan memberi kesan pada tekaknya. Sebab itu tonsil Rayyan besar sangat. Dah stage 3,” katanya.

Perkhabaran tersebut dikongsikan sendiri oleh ibu kepada dua orang cahaya mata itu menerusi hantaran terkini di laman Inst4.gram.

Pada masa sama, Elfira turut berharap agar peny4kit pneumonia yang pernah menyer4ng anaknya satu ketika dahulu, tidak berulang lagi.

“Jadi, sekarang tengah tunggu keputusan x-ray pula untuk lihat ada pneumonia ke tidak. Semoga peny4kit pneumonia tak datang kembali. Doakan ye.

“Mommy memang takut hospital. Saya risaukan dia tapi tengoklah dia. Sangat gembira dan riang. Bila doktor nak periksa je dia dah tahu dah rutinnya dan akan bagi kerjasama Dia yang tunjuk apa nak buat next next. Anak yang sangat kuat, tentu sekali bukan macam saya,” kongsinya lagi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @elfiraloy

  

Melihat di ruangan komen, rata-rata netizen dan rakan selebriti turut menzahirkan rasa risau selain turut mendoakan semoga Rayyan lekas sembuh seperti sedia kala.

Sekarang informasi, Elfira telah mendirikan rumah tangga dengan suami, Muhamad Faris Khairol Anuar pada tanggal 1 Januari 2019.

Selain Rayyan, pasangan ini turut dikurniakan seorang lagi cahaya mata perempuan yang diberi nama Nur Aria Mikayla.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: https://bartasangbad.site/

Be the first to comment

Leave a Reply