”Kalau Lah ViraI Itu Saya Boleh Clpta”, – Neelofa Ded4h Sesuatu Buat Semua Tak Sangka

Meskipun sering menjadi target netizen di media sosial namun pelakon dan usahawan Neelofa berpegang dengan pendirian untuk tidak membaca k0men negatlf.Saya bukan jenis baca komen. Kalau baca benda negatlf, ia akan mengg4nggu. Jadi lebih baik saya tak ambil tahu. Kadang-kadang, kalau staf saya hantar dekat group (WhatsApp), saya tanya apa m0tif hantar dekat saya.

Pemilik nama Noor Neelofa Mohd Noor turut menyangkal d4kwaan segelintir pihak yang beranggapan dia sengaja mencipta lsu viraI untuk menarik perhatian orang ramai.Kalau lah viraI itu saya boleh cipta (ketawa). Tak ada, sebenarnya salah sangkaan orang yang kata saya buat secara sengaja. ViraI itu datang sendiri dan kadang-kadang tanpa disangka.

Kebanyakan viraI benda yang tidak baik. Kalau perkara baik, payah sangat nak viraI. Sebenarnya bila buat benda baik, kita nak kebaikan itu dik0ngsikan atau dapat memberi inspirasi kepada ramai orang.Kalau nak fikir setiap kata orang, memang tak buat kerja la. Macam mana sekalipun pakaian seseorang itu terutama individu yang cuba jadi lebih baik, kita sambut dengan baik. Jangan cuba patahkan semangat mereka.Contohnya bukan cakap pasal saya. Dia dah bertudung labuh, pakai handsock dan stokin tetapi kita cakap baju masih ketat, berkawan dengan orang macam ini.

Sepatutnya kita sambut dulu benda baik yang dia buat. Sama juga dengan orang lain pandang saya. Saya tak sempurna, masih banyak benda saya nak kena buat.Sekurang-kurangnya usaha saya untuk memakai pakaian lebih baik, itu boleh membantu untuk sentiasa direct dan kekalkan saya on track. Sebelum nak tunding jari nak suruh orang buat itu ini, kita tengok diri dan perbaiki dulu.Pada tahun 2020, Neelofa membuat keputusan untuk berniqab dalam usaha untuk memperbaiki keperibadiannya dalam menghadapi hari-hari

mendatang.Sekadar info, Neelofa mendirikan rumah tangga dengan PU Riz atau Haris Mohd Ismail pada 27 Mac 2021. Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan Muhammad Bilal pada 29 Januari lalu.

 

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

SUMBER:NT

Be the first to comment

Leave a Reply