Ramai Kata Amyra Rosli Anak Pelakon Eman Manan, Sekali Terb0ngkar Perkara Sebenar “Sama Laa…”

Orang katadalam dunia ini terdapat tujuh orang yang pelanduk dua serupa dengan kita, Namun, teori itu masih belum dibuktikan lagi betul ataupun tidak. Walaubagaimanapun, yang pasti ada wujud seseorang yang muka tidak tumpah serupa seperti kita.

Dalam bahasa Inggeris , perkara yang jarang berlaku ini dipanggil’ doppleganger’ yang bermaksud rupa yang sama namun bukan drh dagng. Ramai yang pasti mengenali pelako jelita tempatan, Amyra Rosli namun ramai yang tidak mengenali bapanya. Amyra jarang berkongsi gambar ibu bapanya tapi jika ada, dia sering nampak manja ketika bersama bapanya itu.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Madam Amyra (@aamyrarosli)

Bapa Amyra Rosli kelihatan seorang yang tinggi lampai dan berwajah manis. Baru-baru ini, Amyra Rosli ada berkongsi sebuah video dimana dia dan keluarganya menjalani kaedah ‘sw4b test’ untuk memastikan kesihatan seluruh keluarganya terjamin.

Di dalam video tersebut, kelihatan semua ahli keluarga menjalani ‘swab test’ dengan tenang. Amyra juga berkata di dalam kapsyen dia bahawa dia bersyukur kerana semua ahli keluarganya mendapat keputusan negatif.

Warganet juga memuji tindakan Amyra yang mengambil langkah awal untuk memastikan ahli keluarganya masih dalam keadaan sihat dan tidak terjebak dengan w4bak tersebut. Selain itu, ada juga warganet yang tertarik kepada bapa Amyra dan mengatakan tersalah sangka bapanya dengan pelakon veteren, Eman Manan.

 

Nampak je mata warganet ni yee… Namun, memang betul kata mereka, wajah bapa Amyra Rosli memang ada iras-iras Emam Manan. Mengenai perkembangan Amyra rosli yang terkini, dia sedang menjayakan sebuah drama bersiri bertajuk ‘Sabarlah Duhai Hati’ yang sedang ditayangkan di TV3 slot Akasia.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Madam Amyra (@aamyrarosli)

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: https://bartasangbad.site/

Be the first to comment

Leave a Reply