‘Masuk Meminang, Majlis Minggu Depan’ Perk0ngsian Pelak0n Fauziah Ahmad Daud Jadi Bualan Peminat

Menerusi satu perkongsian, pelakon dan pengarah, Fauziah Ahmad Daud memaklumkan akan melangsungkan majlis istimewa, minggu depan.

Fauziah atau lebih mesra disapa Ogy berkata dia sedang menghitung hari bahagia dan sudah menerima pinangan daripada pihak berkenaan.

Pada mulanya dirisik, kemudiannya masuk meminang. Pinangan diterima.Majlis minggu depan, tak sabarnya kita,” tulisnya.

Perkongsian Ogy itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang turut mendoakan agar setiap apa yang dirancang dipermudahkan.

Siapa sangka Fauziah Datuk Ahmad Daud yang ramai kenali sebagai seorang yang tegas memiliki sisi lain yang ramai tidak tahu.

Menjengah ke ruangan komen mendapati rata-rata meluahkan rasa teruja dengan berita itu selain mendoakan urusan bintang filem Azura itu dipermudahkan.

Ogy sempat membalas beberapa komen warganet yang bertanyakan siapakah gerangan lelaki pilihannya itu. Ogy bagaimanapun hanya memberitahu ‘orang luar negara’ di ruangan balas.

Terdahulu, Ogy pernah mendirikan rumah tangga dengan pelakon, Eman Manan pada 23 Disember 1990 namun pasangan itu memfailkan pencer4ian pada 2 Julai 2003 selepas 13 tahun hidup bersama.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber:  https://bartasangbad.site/

Be the first to comment

Leave a Reply