”Nak Pakai Skirt Atas Paha Je”, – Tak Sangka Ramai Terkejvt Che Ta Ded4h Sesuatu P4sal Zain Saidin

Sempena ulang tahun perkahwinan kesembilan, aktres Rozita Che Wan mencvri tumpuan ramai apabila mengenakan persalinan bernilai RM80,000 hasil rekaan Ivan Young.“Sembilan tahun, sembilan kali dah sarung baju kahwin. Alhamdulillah, tahun ini rezeki dapat sarung baju kahwin harga RM80,000. Terima kasih @ivanyoungofficial.

“12 tahun jadi ibu tunggal, tak pernah putus asa dengan perkahwinan. Kadang Allah hantar ‘peneman’ untuk uji kesabaran kita.“Kalau sabar, kekallah bahtera yang kita bina. Kalau tak sabar, itu p0rak-p0randa. Alhamdulillah, sembilan tahun ni Allah hantar yang baik-baik saja,” tulisnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rozita Che Wan (@rozitachewan1)

“@zainsaidin23 tak pernah suruh kami (saya) kemas rumah, tak pernah masak… jauh sekali nak kawal pergerakan kami. Tapi satu benda dia ulang-ulang tanya setiap waktu, ‘sayang dah solat?’.“Tak sangka mat salih celup yang kami kahwin ni sangat ambil berat tentang agama. Ingat lepas kahwin, nak pakai skirt atas paha je. Yelah kita pula ‘feeling’ macam kahwin dengan mat salih.“Tapi terus perlahan-lahan tutup aurat. Alhamdulillah, ada sebab Allah hantar ‘peneman’ hidup kita. Tak kaya, tapi kami bahagia,” katanya.

“Kalau ada wanita di luar sana yang putvs asa bila rumah tangga berder4i.. jangan begitu. Mungkin jodoh anda akan muncul, tengah dalam perjalanan. Insya-Allah, Allah tengah pilih yang baik-baik untuk anda,” ujarnya.Untuk rekod, pasangan itu berkahwin pada 11 Disember 2013 dan dikurniakan seorang anak perempuan Aaisyah Dhia Rana yang kini berusia lapan tahun.Menerusi perkahwinan pertama pada 1995, Che Ta atau nama sebenarnya Rozita Abu Bakar memiliki dua anak lelaki iaitu Ammar Effendy, 26, dan Aniq Ezzra, 24.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Be the first to comment

Leave a Reply