[VIDEO] “kalau Tak Kelakar Bukan Jep Laa..”- Warganet Terhibur Lihat Telatah Jep Buat Story Macam Live Dekat Tiktok

Pelawak dan Penyampai radio, Jep Sepahtu memuat naik satu video yang membuatkan para peminatnya tidak kering gusi melihat apa yang beliau sampaikan. Adakah beliau lupa atau pura-pura lupa?

Sedia maklum, jika ingin live di Tiktok ramai veiw perlulah diperbanyakkan share kepada sesiapa sahaja , barulah live tersebut akan dibanjiri oleh ramai tiktokers. Apa yang peliknya adalah Jep Sepahtu membuat satu video di Tiktoknya dan meminta peminatnya untuk kongsi video siaran langsungnya.

Padahal dia tak sengaja sedang merakam video, bukanlah live.

@jeptapan._

Jangan lupa share ye, ingatkan live rupanya saya rakam sorry🤣#fyp #jepsepahtu #shuibsepahtu #rahimsepahtu #fypシ

♬ Laughing – Gianluca Marino

” Kalau boleh share dulu, share ye, kalau boleh share, kami masih  berada di set Sepahtu Reunion, bersama kita punya yang paling kami rindui ni, kamu berada di live”

Video tersebut turut ada bersama iaitu Shuib yang mungkin juga turut serta pada malam Sepahtu Reunion tersebut. Gelagat Jep yang terlalu yakin itu membuatkan para warga Tiktok terhibur dengan confident Jep Sepahtu.

“Apa yang Ko Nak Share Jep”

 

Sepahtu Reunion Live merupakan sitkom komedi yang pertama dirakamkan secara langsung di Astro Warna. Masih mengekalkan konsep yang sama seperti sitkom Pi Mai Pi Mai Tang Tu dan Senario iaitu lakonan sketsa dilakukan di hadapan penonton di dalam studio. Sitkom ini merupakan idea asal daripada Jep Sepahtu yang merupakan ahli kumpulan Sepahtu.

Sketsa yang dipersembahkan merupakan 1su-1su semasa yang berlaku disekeliling masyarakat dan sarat dengan mesej serta pengajaran yang boleh dijadikan teladan dan panduan hidup.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber:Murai.my

Be the first to comment

Leave a Reply