“Sebab Percaya Betina Akhirnya Makan Diri” – Terpalit Kes Video Luc4h, Kakak Haqiem Stopa Mahu Bongk4r Kebenaran

Sebelum ini, Haqiem Stopa telah ditah4n polis selepas did4kwa mengvgut untuk menyebarkan gambar dan video tidak senonoh bekas teman wanitanya yang berusia 21 tahun di dalam dua buah telefon bimbit.

Susulan itu, kakak kepada ikon permotoran itu tampil mempertahankan adiknya dan mendakwa teman wanitanya itu sudah merancang untuk melakukan penganiaya4n terhadap Haqiem.

Menerusi hantaran yang dimuat naik di laman TikTok, kakaknya turut memaklumkan akan membongk4r kebenaran satu persatu.

Sebabkan dendam seorang perempuan, kau kena sampai tahap ni. Aku tahu kau pun ada salah tapi perempuan tu punya pasal, keburuk4n kau semua tersebar.

@ladyspaint86

tunggu kebenaran aku bongkar satu satu sape punya angkara.elok elok org xkacau ko..ko kacau org ko kacau family aku ya.Aku diam aku perati pngai ko.Ko sabar jap😊#ikonpermotoran #mysiblings❤️💜 #Halloween2022 #HadaLaboCantikGlow #EndlessJourney #BioessenceB5 #familylover

♬ Instrument Sholawat Sedih – INDRAGE

Bukan itu sahaja, pemilik akaun Lady Paint itu mendedahkan dirinya sudah mengetahui semua cerita sebenar dan meluahkan rasa terkilan dengan tindakan wanita itu yang terlalu menghvkum adiknya.

Ini teruk sangat dah kau hukum dia.. apa benda ni, kau nak apa sebenarnya?

Dalam pada itu, kakak Haqiem turut menitipkan pesanan untuk golongan lelaki diluar sana untuk tidak mudah terikut-ikut kehendak wanita atas dasar cinta.

Lelaki please wake up, jangan jadi bod0h sebab seorang betina.

@ladyspaint86

Sebabkan kebodohan kau,kau kena cenggini.Aku harap bnda ni jdi iktibar buat sume org.jangan trlalu syang kt pmpuan.bla ko trlalu syang ko akn jdi bangang giler babi faham x😌#ikonpermotoran #mysiblings❤️💜 #Halloween2022 #HadaLaboCantikGlow #EndlessJourney #BioessenceB5 #familylover

♬ bunyi asal – Lady Paint🫰 – Lady Paint🫰

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: https://beautifulnara.com/

Be the first to comment

Leave a Reply