“Sebelum ni banyak kena rahsia”- Syifa Melvin jadi tumpuan peminat bila pertama kali ‘post’ bola sebagai isteri

Pelakon dan pempengaruh, Syifa Melvin menarik tumpuan ramai terbaharu di ruangan Instagram peribadinya apabila dia memuat naik beberapa keping foto buat tatapan umum. Melihatkan hantaran Syifa Melvin itu membuatkan peminat juga mengusiknya kerana dia kini juga telah bergelar isteri buat pemain bola sepak terkenal, Safawi Rasid.

Syifa Melvin dan pemain bola sepak berkenaan mendirikan rumah tangga pada 28 November lalu. Meskipun ramai berteka-teki mengenai hal itu sebelum ini, pasangan sama cantik sama padan ini dipuji pandai simpan rahsia sehinggalah tiba hari bahagia mereka disatukan yang membuatkan mereka tidak henti-henti menjadi sorotan ramai di media sosial.

Syifa Melvin di Instagram jadi perhatian

Walau bagaimanapun, seperti yang diketahui pada malam tadi peminat bola sepak dapat menyaksikan perlawanan Malaysia dan Maldives dalam saingan persahabatan antarabangsa kelas ‘A’ di Stadium Bola Sepak Kuala Lumpur, Cheras. Safawi Rasid yang juga terlibat turut mendapat perhatian ramai.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by FA Malaysia (@famalaysia)

Syifa Melvin di ruangan Instagram peribadinya pula berkongsikan dua keping foto yang mana dia turut berada di stadium tersebut sebagai penyokong semalam. Posting Syifa Melvin nampaknya turut diusik peminat.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by The Melvin’s Resources (@syifamelvin)

Peminat usik Syifa Melvin

Ada antaranya mengatakan kepada Syifa Melvin sebelum ini banyak rahsia namun selepas sah bergelar suami isteri, dia dapat berkongsikan tentang bola sepak, lagi-lagi memberikan sokongan buat suami, Safawi Rasid.

‘Akhirnya Joyah boleh post…’

Syifa

‘Hang takpa Joyah kami paham hang

‘Manis puan’

Syifa

 

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: https://syor.com/

Be the first to comment

Leave a Reply