Tahniah, Reen Rahim Selamat Nikah Dgn Ahmad Nur Hazim. Perkahwinan Serba Mewah Jadi Perhatian

Pelakon Reen Rahim selamat bergelar isteri kepada ahli perniagaan, Ahmad Nur Hazim Zainal Abidin dalam majlis pernikahan yang diadakan di Boraombak Marina, Putrajaya pada malam Sabtu.Pada majlis berkenaan, pelakon berusia 34 tahun itu menerima mas kahwin sebanyak RM1,988 serta sedulang barangan kemas.

Pelakon Reen Rahim berkata dia tidak rlsau jika sah4mnya j4tuh selepas mendirikan rumah tangga.Memetik mStar Online, Reen berkata dia percaya kepada rezeki yang telah ditetapkan oleh Allah. Ujarnya, jika rezekinya tiada dalam indvstri mungkin ditempat lain.

 

“Kalau saya perlahankan karler mungkin faktor umur dan bukan sebab berkahwin. Perjalanan saya dalam indvstri pun memang perlahan sebelum ini, tak terus memuncak..jadi saya percaya pada rezeki yang Allah sudah susun.“Saya tiada lsu nak t4kut sah4m j4tuh selepas kahwin. Kalau bukan rezeki dalam indvstri mungkin dekat tempat lain yang Allah sudah sediakan,” katanya.Dalam pada itu, Reen berkata suaminya tidak meletakkan syarat dalam kariernya sebagai pelakon namun dia sendiri tahu batas dalam pergaulan.

“Tak kahwin pun sama memang jaga bab itu, tak akan pula selepas kahwin saya Ianggar apa yang saya pertahankan sebelum ini,” katanya.Sebelum ini, Reen atau nama lengkapnya Noreen Ashikin Abdul Rahim mengakui sudah bersedia bergelar isteri kepada Hazim yang juga seorang penggiat seni selepas empat bulan mengikat tali pertunangan.Difahamkan, majlis perkahwinannya itu mendapat tajaan bernilai RM15 juta dalam pelbagai bentuk daripada beberapa pihak

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

SUMBER:gempak

Be the first to comment

Leave a Reply