[VIDEO] Babak ‘Mesra’ Amar Baharin Bersama Anna Jobling Dikec4m, Sekali Nama Amyra Rosli Dipetik

Drama bersiri Melayu yang menceritakan tentang kisah cinta klise pasti akan menerima krit1kan daripada netizen terutamanya jika ia tidak logik atau realistik.

Lebih membuatkan sesetengah penonton rasa muak jika drama itu mempunyai babak ‘sweet’ antara pasangan dan terselit unsur ‘double meaning’ yang memberi maksud hubungan suami isteri.

Terbaru, babak mesra antara pelakon Amar Baharin dan Anna Jobling menerusi drama Terima Kasih Cinta mendapat krit1kan segelintir netizen.

Berdasarkan babak itu, Amar bergurau dengan Anna yang merupakan isterinya di dalam drama tersebut serta sedang mengusiknya untuk ‘bersama’.

Namun, tindakan Anna menggigit dan menyentuh lengan Amar menimbulkan rasa kurang senang segelintir penonton yang turut mengaitkan nama Amyra Rosli.

Amyra Rosli adalah antara pelakon yang sinonim dengan watak isteri yang baik dan lemah lembut namun dia dilihat menjaga batasnya ketika berlakon.

VIDEO :

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by TV3 | TV9 Drama Squad (@dramasangat)

Disebabkan itu, ada netizen mempersoal mengapa Amar tidak berbuat perkara yang sama seperti isterinya iaitu tidak bersentuhan dengan pelakon lain di dalam drama.

Bukan itu sahaja, ada beberapa individu turut mempersoal sama ada adegan ‘manja’ seperti babak di atas ini perlu dalam sesebuah drama.

KOMEN NETIZEN :

Bagi sesetengah penonton drama Melayu, mereka berpendapat adegan sebegitu tidak perlu mungkin kerana penonton terdiri daripada pelbagai peringkat umur termasuklah remaja.

Jadi ia dianggap tidak bersesuai ditonton oleh golongan bawah umur apatah lagi jika adegan bersentuhan, berpelukan atau hubungan mesra pasangan di dalam drama.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: https://bartasangbad.site/

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply