”Saya Saklt Disebabkan MasaIah”, – Nad Zainal K0ngsi Keadaan Terkini Buat Ramai Mend0akan

Pelakon Nad Zainal men0lak d4kwaan sesetengah pihak yang berkata punca dia ditidurkan dan dimasukkan ke dalam unit rawatan rapi (ICU) adalah disebabkan pengambilan supIemen.“Saya ingin jelaskan di sini, keadaan yang menimpa saya adalah tiada kaitan dengan pengambilan suppIement yang saya ikIankan di Instagram atau TikT0k saya.

“Malah, saya juga saklt bukan kerana long c0vid, saya saklt disebabkan masaIah paru-paru berd4rah.“Tolonglah korang jangan memandai, selagi saya tidak bercakap atau ahli keluarga saya tidak membuka mulut mengenai hal sebenar, jangan sesuka hati berkata, tidak elok,” katanya.

Nad berk0ngsi mengenai perkara itu menerusi sesi siaran langsung di laman TikT0k miliknya pada Sabtu.Biarpun masih Iemah dan termengah-mengah, pelakon Nad Zainal menunaikan janji untuk bersama-sama dengan peminatnya dalam sesi siaran langsung TikT0k pada malam Sabtu.Dalam sesi terbabit, Nad berk0ngsi keadaannya terkini selain berk0ngsi momen-momen sepanjang menerima rawatan akibat pend4rahan paru-paru selama sebulan.

Malah, Nad turut berk0ngsi reaksi kedua-dua anaknya apabila dibenarkan keluar dari h0spital.“Sekarang ini saya masih dalam proses penyembuhan, saya masih lagi perlu memgambil ubat-ubatan yang sangat banyak, setiap hari 11 jenis ubat saya perlu ambil. Doakan saya sembuh,” tambahnya.Terdahulu, Nad dimasukkan ke ICU H0psital Pakar KPJ Ampang Puteri sejak 20 November lalu akibat j4ngkitan kum4n pada paru-paru dan telah ditidurkan selama lebih sebulan.

 

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Be the first to comment

Leave a Reply