”Dalam Hidvp Saya Tak Pernah Ada PenyesaIan”, – Ramai Terkejvt Jawapan Elyana, Bila Ditanya Soalan Ini

Penyanyi Elyana, 35, mengambil keputusan untuk tidak menjelaskan apa-apa mengenai keputusannya untuk tidak lagi mengenakan tudung baru-baru ini.“Saya mengambil keputusan untuk tidak menjelaskan apa-apa kerana mereka tidak ingin penjelasan daripada saya. Selagi saya menjelaskan, selagi itulah macam-macam cerita yang saya rasa tak masuk akaI akan timbul.

“Demi menjaga tatatusiIa, menjaga jiwa saya, menjaga persekitaran saya… nama baik jangan cerita, nama baik dah lama jadi tak baik… Demi menjaga jiwa sebenarnya, saya ambil keputusan untuk tidak mahu menerangkan apa-apa, kepada mereka yang tidak mahu langsung memahami (saya yang) sebenarnya,” katanya kepada Gempak.Dalam pada itu, Elyana berkata, dia tidak pernah mengalami rasa penyesalan memandangkan setiap hal itu merupakan satu pr0ses pembelajaran

.

“Dalam hidup saya tak pernah ada penyesaIan. Sebab ini adalah proses kehidupan. Cumanya apa yang boleh saya cakap setiap hari, saya impikan kehidupan yang baik, untuk jiwa yang baik.“Dulu saya amat pentingkan jiwa orang, hati orang. Saya lupa diri saya. Now saya akan buat apa yang saya rasa terfikir nak buat. Dan baik buruknya, insya-Allah saya sendiri akan tanggung.

“Dan inilah saya, jika anda boleh menerima saya, alhamdulillah jika tak boleh terima saya, saya tak boleh buat apa,” katanya lagi.Terdahulu, kec0h di laman s0sial apabila Elyana memuat naik gambar tidak bertudung di Instagram.Elyana bagaimanapun tidak menjelaskan mengapakah dia membuka tudung, selain menutup ruangan k0men di platform berkenaan.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Be the first to comment

Leave a Reply