”Beliau Layan Saya Baik” Tak Sangka Ramai Terkejvt Iqbal Zulkefli Ded4h Sesuatu Pasal Erra Fazira

Selebriti media sosial dan penyanyi, Iqbal Zulkefli memuji keperibadian pelakon Erra Fazira yang dianggap sebagai tidak somb0ng dan baik terhadap dirinya.

Kita ketepikan hal yang menimbulkan g0sip sebentar. Apa yang saya kagum dengan Erra Fazira, beliau tidak pernah berkata tidak baik tentang orang lain.

“Saya ingat ketika saya menerima kec4man bertubi-tubi, beliau masih melayan saya baik. Bahkan ketika kami diusik tentang jodoh, beliau tenang saja,” tulis Iqbal di Instagram Story.

Dalam pada itu, Iqbal berkata, jika dia diberi peluang, dia ingin berlakon bersama Erra.“Jika ada peluang berlakon bersama, saya teringin ada satu scene besar pun tak apa buat kenangan.

Sebolehnya saya tidak mahu dig0sipkan dengan beliau, kerana lebih sayangkan hubungan baik.“Selalu saya tengok celoteh beliau dengan anak dan kucing kucing peliharaan,” tulis Iqbal.

BARU-BARU ini usahawan dan juga pelakon Iqbal Zulkefli menyambut ulang tahun kelahiran seorang wanita dikenali sebagai Erysha Eyra. Kalau semua nak tahu, Erysha merupakan anak kepada pelakon terkenal, Datin Seri Noniswara.

Difahamkan mereka menyambutnya bersama-sama di sebuah restoran. Dalam video tersebut kelihatan Iqbal membeli seutas gelang emas dan kek hari jadi khas buat Erysha.Kata netizen, kedua-duanya kelihatan sama cantik, sama padan.

Diva pun rasa perkara yang sama.“Harap-harap Iqbal berjodoh dengan Erysha ni,” kata seorang pengguna Instagram.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: https://bartasangbad.site/

Be the first to comment

Leave a Reply