“Tangan Dia” Neelofa Tayang Video Terbaru Bilal, Sekali Netizen Perasan Ada Perubahan Pada Anaknya

Kuala Lumpur – Kehidupan s.elebriti yang juga usahawan terkenal Noor Neelofa sentiasa menjadi perhatian masyarakat.

Sejak mendirikan rumah tangga dan kemudian dikurniakan cahaya mata, Neelofa dan keluarga sentiasa menc.uri perhatian masyarakat.

Anak lelaki kepada Neelofa iaitu Muhammad Bilal juga sentiasa menjadi perhatian ramai disebabkan k.ulitnya yang putih dan gebu. Sebagai seorang ibu Neelofa juga sering berkongsi perihal Bilal dan terbaru dia mahu Bilal fasih tiga bahasa.

Tiga bahasa yang menjadi pilihannya adalah bahasa Melayu, Inggeris dan juga bahasa Arab. Isteri kepada PU Riz ini juga kini sedang gigih mempelajari dan mendalami bahasa Arab.

Seperti mana dipetik menerusi portal media, Neelofa ingin Bilal mempunyai kemahiran bertutur dalam bahasa Arab dan dirinya jugak turut akan berusaha mempelajari bahasa tersebut untuk kemudahan berkomunikasi bersama anaknya.

Tangan Dia

Sekejap masa berlalu, dah menginjak usia 11 bulan anak sulung kepada selebriti p.opular, Neelofa iaitu Muhammad Bilal.

Setiap keletahnya sentiasa menjadi tumpuan ramai apatah lagi selepas wajahnya dikongsikan oleh ummi dan abahnya kepada umum.

Ramai juga yang memuji Neelofa, bab anak dia begitu metitikberatkannya. Bermula dari Bilal dalam pantang lagi Neelofa menggunakan pelbagai pendekatan untuk perkembangan anak.

Bukan itu saja, cara tidur Bilal, penyvsuan susu ibu dan pemakanan Bilal juga Neelofa banyak belajar daripada pakar yang k.husus dalam bidang tersebut untuk memastikan anaknya membesar dengan baik.

Sekadar info, Neelofa dan PU Riz atau nama sebenar, Haris Ismail, 27, mendirikan rumah tangga pada 27 Mac 2021 dan dikurniakan Muhammad Bilal yang dilahirkan pada 29 Januari 2022.

VIDEO :

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber:  https://todaynews69.com/

Be the first to comment

Leave a Reply