Bila Dah Jodoh! Jarak Usia 37 Tahun, Anak Tak Sangka Dapat ‘Ayah Muda’

Sesungguhnya jodoh itu rahsia Allah. “Kun Fayakun” (“Jadilah, maka jadilah…”). Kita sebagai umat Islam kerana reda dan percaya itu ada hikmahnya.

Semakin hebat amal dan pendekatan seseorang kepada Allah, semakin Allah sayang. Bila Allah semakin sayang, pastinya Allah nak serahkan diri kita pada jodoh yang paling terbaik. Yang akan menyayangi dan menghargai kita sepenuh hati.

Begitu juga dengan kisah pasangan unik ini. Perkahwinan dengan pasangan jarak usia kini seakan menjadi biasa.

Lelaki yang berkahwin dengan perempuan muda biasa. Namun jarang kita dengar lelaki muda berkahwin dengan perempuan yang lebuh tua. Kalau dah jodoh tidak ke mana dan usia tua bukan penghalang untuk mendirikan rumah tangga.

Menerusi menerusi hantaran yang dimuat naik di laman TikToknya, seorang wanita memaklumkan ibunya berkahwin sekali lagi selepas berpisah dengan suaminya terdahulu

Perkongsian itu telah menarik perhatian netizen apabila ibunya yang berusia 60 tahun itu telah memilih seorang jejaka yang berusia 23 tahun sebagai suaminya. Pelbagai respon pelbagai reaksi netizen.

@ecacuwitcawer

semua dah tertulis 🫶 #suamimuda #pengantinviral

♬ suara asli – hierapsz. – hierapsz.

@ecacuwitcawer

Reply to @ernameow99 umur 23 Pon boleh bahagiakan wife umur 60 tahun.yang penting ikhlas..#pengantinviral #fyp #wifeandhusband

♬ suara asli – sad.moment___ – SAD.MMNT|| Snapmusik 🎶

Melihat gambar perkahwinan wanita berkenaan di majlis perkahwinannya dengan suaminya yang berusia 28 tahun dan ini bermakna, bapa tirinya adalah lima tahun lebih muda berbanding dengan suaminya.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen menitipkan doa dan melu4hkan teruja melihat pasangan bahagia itu walaupun jarak usia yang jauh.

Komen netizen:

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber : keluarga.my

Be the first to comment

Leave a Reply