“Orang Asyik Tudvh Dia Buka Aib Suami Tengok Ni” – Muka Cengkvng & Badan Kurus, Video 2020 Puteri Sarah Tular

Sedia maklum, kemelvt rumah tangga antara pasangan selebriti Syamsul Yusof dan Puteri Sarah sejak beberapa bulan yang lalu menjadi perhatian ramai.

Ia semuanya menjadi kec0h apabila Sarah mendedahkan kecvrangan Syamsul bersama anak pelakon veteran, Kazar iaitu Ira Kazar yang sudah berlaku selama 4 tahun lalu.

Antara sebab pelakon terbabit menyebarkan hal tersebut di dalam media sosial kerana nombor telefon sudah pun disekat oleh suami dan ‘orang ketiga’ terbabit sering menganggu hidupnya.

@bukanputerisarahh

Sedih rasa..yg tk pernah lalui jangan cepat sangat menuding jari,kita tk duduk tempat dia,kita doakan yg baik2 je untuk Puteri,anak² dan keluarga🩶#puterisarahliyana #artismalaysia #fanspage #sedih #fyp #fyppppppppppppppppppppppp

♬ Buah Hati – Armada

Kebanyakkan netizen menyebelahi Sarah, namun ada juga yang merasakan tindakan ibu kepada dua orang cahaya mata itu seolah-olah membuka aib semua dan dirinya tidak perlu bercerita hal rumah tangga kepada umum.

Terbaharu, tular semula satu video lama ketika tahun 2020 memperlihatkan keadaan Sarah yang sangat kurus serta cengkvng di bahagian mukanya.

Susulan video terbabit telah tular di platform TikTok, rata-rata netizen berpendapat pelakon tersebut telah mengharungi satu detik hitam dalam hidup dan kini adalah masa untuk dia bangkit serta melawan segala perkara yang telah dilakukan oleh suami serta Ira kepadanya.

Dalam pada masa yang sama, ada juga yang bersyukur melihat keadaan Sarah ketika ini sudah semakin baik dan kelihatan lebih bahagia daripada sebelum ini.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: https://beautifulnara.com/

Be the first to comment

Leave a Reply