Persiapan Dah Siap, Wanita Kes4l Bakal Tunang & Keluarga ‘Hilang’ Ketika Majlis Bertunang – ‘Awak Tak Datang Sekelip Mata Berubah’

Hari pertunangan merupakan detik bahagia yang dinanti-nantikan oleh setiap pasangan bercinta. Malah, ikatan pertunangan merupakan fasa di mana kedua-dua invidu tersebut menginginkan hubungan menjadi lebih serius.

‘Kita putus’

Namun, berbeza pula dengan kisah yang menimpa seorang wanita yang dikenali sebagai Iqaaaaa apabila keterujaan untuk mengikat tali pertunangan dengan lelaki pilihannya musn4h begitu sahaja selepas bakal tunangnya dipercayai ‘menghilangkan diri’ pada hari yang sepatutnya majlis berlangsung.

Kisah sedih itu dikongsikan oleh rakan kepada Iqaaaaa dikenali sebagai Cik Uenaa di TikTok. D4kwa rakannya, segala persiapan sudah selesai termasuklah hantaran, makanan untuk tetamu dan sebagainya. Malah, keluarga rakannya itu hanya tinggal menunggu rombongan pihak lelaki untuk hadir sahaja.

Hantaran kita dah siap awak. Umi dah siapkan masak nasi minyak. Kawan rapat pun dah sampai dari Kuala Lumpur.

Saya tengah make up ni. Cantikkan inai saya? Tapi awak tak ada. Awak tak datang. Sekelip mata dah berubah. Saya tetap teruskan semuanya tanpa ada awak di sisi.

Ujar Iqaaaaa, dia hanya mampu tersenyum meskipun hatinya kecewa dengan apa yang sudah terjadi.

Terima kasih untuk semua kenangan. Dengan Bismillah saya tutup hati saya selamanya untuk awak.

Saya reda dengan apa jua yang berlaku terhadap diri saya. Semua yang jadi pasti ada hikmahnya. Terima kasih juga untuk pengalaman pahit ini.

Saya akan belajar untuk menjadi lebih dewasa dalam membuat sesuatu keputusan. Teirma kasih kepada family dan kawan rapat yang sentiasa ada bersama saya dan terima kasih juga kepada semua yang mendoakan saya.

Video:

@princessnov10

Bismillah. @𝓽𝓰🐼 😭🫶🏻 Semoga kau terus kuat sahabat walaupun aku tahu terlalu SAKIT … #putuscinta #fypシ #tunang #kasiviral #kuasaviral

♬ suara asli – worsaless – worsaless

@..iqaaaaa

saya redha dengan apa jua yang berlaku terhadap diri saya. semua yang terjadi pasti ada hikmahnya. terima kasih juga untuk pengalaman pahit ini. saya akan belajar untuk menjadi lebih dewasa dalam membuat sesuatu keputusan. terima kasih kepada family dan kawan rapat yang sentiasa ada bersama saya dan terima kasih juga kepada semua yang mendoakan saya 🫶🏻

♬ suara asli – MITTY ZASIA – mitty

Komen netizen:

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply